تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
15

اوج بی احترامی منطقه انرژی بر پارسیان با شکایت از خبرنگار مطالبه گر

  • کد خبر : 6716
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
اوج بی احترامی منطقه انرژی بر پارسیان با شکایت از خبرنگار مطالبه گر
متاسفانه خبرنگاران در شهرستان پارسیان حق هیچگونه اظهار نظری در خصوص منطقه انرژی بر پارسیان ندارند و این منطقه اقتصادی به جای تمرکز بر روی فعالیت اقتصادی خود ، وقت خود و مردم را صرف شکایت از خبرنگارانی که چشمان تیزبین جامعه هستند می کند.

به گزارش لنگه نیوز، متاسفانه خبرنگاران در شهرستان پارسیان حق هیچگونه اظهار نظری در خصوص منطقه انرژی بر پارسیان ندارند و این منطقه اقتصادی به جای تمرکز بر روی فعالیت اقتصادی خود ، وقت خود و مردم را صرف شکایت از خبرنگارانی که چشمان تیزبین جامعه هستند می کند. امروز خبر رسیده است ، «یاسر پورزمانی» از فعالین سیاسی و همچنین خبرنگار نشریه غرب هرمزگان تنها به دلیل انتقاد از عملکرد ضعیف آقای مدیرعامل با شکایت نشر اکاذیب مواجه شده است ولی آقای مدیرعامل باید بداند انتهای شکایت از خبرنگار ، بجز وقت تلف کردن عاید دیگری ندارد.

انگاری ، علامه مدیرعامل منطقه ویژه انرژی بر پارسیان با این شکایت سعی دارد ضعف مدیریتی در دوره خود را بپوشاند ولی نمی داند ، خبرنگاران بعنوان زبان گویای مردم و مطالبه گر حقوق الناس ، در اظهارات و بیانات خود سوء نیتی نداشته و از باب امر به معروف و نهی از منکر و تلنگر به مسئولین جهت پیگیرهای بیشتر و بررسی مشکلات و خواسته های مردمی اقدام به جمع آوری اطلاعات و باز نشر آن می نمایند و از طرفی قانون نیز امر به معروف را از وظایف همگانی میداند.

علی ایهاالحال مشخص است علامه در این روزهای پایانی عمر مدیریت خود با چنین رفتارهایی سعی دارد ضعف های زیاد در دوره مدیریت خود بر منطقه استراتژیک انرژی بر پارسیان را لاپوشانی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.