تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
33

مراجعه دیرهنگام به پزشک، مهم ترین علت فوت بیماران کرونایی

  • کد خبر : 6496
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
مراجعه دیرهنگام به پزشک، مهم ترین علت فوت بیماران کرونایی
دکتر مرتضی سالمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه گفت: مراجعه به موقع بیماران مبتلا به کرونا به پزشک نقش بسزایی در درمان موفقیت آمیز آنان دارد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر مرتضی سالمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه گفت: مراجعه به موقع بیماران مبتلا به کرونا به پزشک نقش بسزایی در درمان موفقیت آمیز آنان دارد و بیمارانی که مراجعه به پزشک را به تاخیر می اندازند ضمن اینکه علایم و عوارض بیماری در آنها شدیدتر است، متاسفانه زمان طلایی درمان نیز از دست می رود و احتمال فوت این بیماران افزایش می یابد.

وی افزود: بیمارانی که در منزل قرنطینه هستند و‌ دوران بیماری خود را سپری می کنند و همچنین سایر افراد در منزل که با این بیماران تماس دارند در صورت داشتن علایمی مانند تنگی نفس، ضعف و بی حالی سریعا به پزشک مراجعه کنند تا درمان آنها سریعتر آغاز شود.

دکتر سالمی یادآور شد: سایر بیماران قرنطینه در منزل که علایم فوق را ندارند، می توانند تحت مشاوره و نظارت کارشناسان بهداشت، دوران قرنطینه را سپری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه عنوان کرد: در حال حاضر، مراقبین و کارشناسان سلامت به طور منظم از طریق برقراری تماس تلفنی با بیماران قرنطینه در منزل ، وضعیت سلامتی آنان را پایش می کنند و در صورت نیاز ، مراجعه به پزشک و بستری شدن در بیمارستان را توصیه می کنند.

دکتر مرتضی سالمی تاکید کرد: به منظور داشتن یک برنامه درمانی موفق و جلوگیری از فوت شدن بیماران مبتلا به کرونا، عمل به این توصیه ها ضروری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.