تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
17

پیام تشکر منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاریخی بندرلنگه

  • کد خبر : 6459
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
پیام تشکر منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاریخی بندرلنگه
منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاریخی بندرلنگه طی پیامی از مردم این شهرستان برای حماسه آفرینی در روز 28 خرداد تشکر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شیر زنان و بزرگ مردان دیارم، خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و غیرتتان؛

سلام و درود خالصانه بر ملت بزرگ ایران و مردم شریف و متمدن شهر عزیزمان بندرلنگه که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گامی بلند در راه اعتلای منافع ملی و سر افرازی ایران عزیز و دیار کهن و متمدنمان بندرلنگه برداشتید، بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه آفریدند و جهان را به تحسین واداشتند، زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش یاد آور غیرت و هیبت و حضور و شعور است.

به حماسه آفرینان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰و منتخبین مردم دراین حماسه تبریک عرض می‌نماییم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت خالصانه به مردم را به یکایک آنان مسئلت می‌نمایم.

به همهٔ کاندیدای محترم و محترمه که احساس تکلیف و مسولیت کردند وپا به به عرصه انتخابات گذاشتند و از انتخاب بازماندند خسته نباشید عرض نموده ، و امیدواریم از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان در راه پیشرفت و توسعه و عمران آبادی شهرمان نهایت استفاده را بنماییم.

انشالله خداوند توفیق عطا نماید در جهت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات این مرز و بوم و پاسداری از خون شهیدان وصیانت از آراء پاک شما مردم شریف و دفاع از حقوق همه شهروندان در شورای اسلامی شهر گام برداریم.

از زحمات بی شائبه فرماندار محترم و کارکنان، اعضای محترم شورای تأمین،فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه؛ اعضای محترم هیئت اجرائی و نظارت، بازرسان،نیروهای محترم نظامی و انتظامی و امنیتی ؛اعضاء محترم شعب اخذ رأی صمیمانه نهایت تقدیر و تشکر را می‌نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ابراهیم شعبانی
فاطمه پولادی
احمد سالاری
علی بشکردی زاده
عبدالرحیم دیده بان

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاریخی بندرلنگه

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.