تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
17

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان با ۱۲۱کیلوگرم موادمخدر در بندرلنگه

  • کد خبر : 6451
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳
دستبند پلیس بر دستان قاچاقچیان با ۱۲۱کیلوگرم موادمخدر در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری ۲ نفر متهم در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر اظهار داشت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان در انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در شناسایی موقعیت دقیق قاچاقچیان با تشکیل چند تیم به محل مورد نظر اعزام و با مشاهده دو دستگاه خودرو پژو و پراید متعلق به قاچاقچیان در محل در اقدامی سریع خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان کرد:ماموران در بازرسی از یکی از خودروها مقدار ۸۷کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که طرز ماهرانه ای در سیلندر گاز جاساز شده بود و همچنین از خودروی دیگر ۳۴ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این عملیات تصریح کرد:پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل و نگهداری و خرید و فروش قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه اقدام میکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.