تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
17

اصحاب رسانه شورآفرینان انتخابات هستند / رسانه سنگر همگرایی وانسجام ملی است

  • کد خبر : 6348
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اصحاب رسانه شورآفرینان انتخابات هستند / رسانه سنگر همگرایی وانسجام ملی است
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: انتظار من از رسانه های شهرستان تلاش برای مشارکت حداکثری و رقابت سالم است که خروجی آن انتخاب اصلح خواهد بود.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در کنفرانس مجازی با تعدادی از مسئولان سایت های خبری، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با موضوع نقش رسانه ها در پرشور کردن انتخابات به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

حجت الاسلام دکتراسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این کنفرانس مجازی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در آستانه فتح الفتوح است. گام دوم انقلاب گام پشت سرگذاشتن مشکلات و درخشش انقلاب اسلامی درجهان است به همین خاطر دشمن بیش از هر زمان دیگر در انتخابات ۱۴۰۰ بر روی عدم حضور مردم تبلیغ میکنند چون از درخشش انقلاب اسلامی هراس دارند.

وی افرود: دشمن به دنبال ناکار آمدجلوه دادن نظام و ندیدن دستاوردهای ۴۰ ساله بی نظیر جمهوری اسلامی و ازسویی به دنبال برهم زدن وحدت ملی است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: از اینرو اصحاب رسانه وخبرنگاران باید ضمن انتقال آزاد اطلاعات، نقدمنصفانه، پاسداشت ارزشهای جامعه، درمقابل هجمه رسانه ای دشمن هم بایستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: شما باید شبهه های بی منطق دشمن را پاسخ دهید و امید رابه جامعه هدیه کنید.

معاون پیشین حوزه های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: اصحاب رسانه زمامدار افکارعمومی است و شما بیش از هر کس میتوانید به جامعه جهت دهی مثبت داشته باشید.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه توصیه کرد: انتظار من از رسانه های شهرستان تلاش برای مشارکت حداکثری و رقابت سالم است که خروجی آن انتخاب اصلح خواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم ایران میهن دوست هستند دویست هزارشهید دادند تا یک وجب خاک کشور به دست دشمن نیفتد و اینک که دشمن چشم طمع به کشورمان اندوخته با حضور همگانی خود درانتخابات دشمن را ناامید خواهیم کرد.

وی به اصحاب رسانه پیشنهاد داد: از بزرگان طوایف و مذاهب و تشکل های مردمی ورزشی صنفی مستقر در شهروروستا مصاحبه های تشویق کننده به حضور درانتخابات بگیرید و انعکاس دهید و با هنرمندی خود امید را به جامعه هدیه نمایید.

این استاد حوزه ودانشگاه خاطرنشان کرد: شهرستان ما برای ایجاد روحیه مطالبه گری نیاز مبرم به حضور و فروغ بیشتر رسانه ها دارد که این کارحتما مورد تایید وحمایت امام جمعه قرارخواهد گرفت.

در این نشست مجازی خبرنگاران نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند و آمادگی خود را جهت نقش افرینی در این صحنه مهم اعلام نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.