تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
16
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندر لنگه :

ثبت نام چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

  • کد خبر : 6221
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
ثبت نام چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد
ثبت نام برای شرکت در چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قران کریم از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان بندر لنگه آغاز شده است.

به گزارش لنگه نیوز،  احمد قباد با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد و ازطریق سایت رسمی مسابقات به آدرسWww.guraniran.ir انجام می شود.

وی افزود : این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است ودر رشته های ,قرائت ,ترتیل, حفظ, اذان,دعا خوانی,تفسیر و مدیحه سرایی قران کریم برگزار خواهدشد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندر لنگه بیان داشتند: شیوه برگزاری با توجه به شرایط و مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان تعیین خواهدشد.

وی ادامه داد: سال گذشته یک نفر از برداران قرآنی این شهرستان که در این مسابقات شرکت کردند توانست در مرحله نهایی و کشوری موفقیت مهمی به دست آورند.

احمد قباد رئیس اداره امورخیریه شهرستان  با بیان این‌که سال گذشته تعدادی از متسابقین به علت عدم ثبت نام در سایت از دور مسابقات باز‌ماندند، گفت: شرط حضور در مسابقات، ثبت نام در سایت مسابقات است و مسئولیت ثبت نام‌نیز به عهده خود افراد می‌باشد لذا از فعالین قرانی شهرستان خواستاریم ثبت نام خود را در سامانه ثبت نهایی کنند که بتوانند در مسابقات شرکت نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.