تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
26
خبر خوش برای ملوانان بندرچارک

از این بعد سوخت شناورهای بندرچارک به صورت ۷۰ به ۳۰ محاسبه خواهد شد

  • کد خبر : 565
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
از این بعد سوخت شناورهای بندرچارک به صورت ۷۰ به ۳۰ محاسبه خواهد شد
در این جلسه مصوب شد تا فراهم شدن زیرساخت های بندری ،گمرک و گذرنامه در بندرچارک ، خروجی ملوانان این منطقه از بندرلنگه ثبت و سوخت شناورهای آنها نیز به مانند بقیه شناورهای بندرلنگه به صورت 70 به 30 ( یعنی 70 درصد به قیمت داخلی و 30 درصد به قیمت فوب خلیج فارس) محاسبه گردد.

به گزارش لنگه نیوز ، ناصر شریفی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار لنگه نیوز از تصویب محاسبه سوخت شناورهای بندرچارک به صورت ۷۰ به ۳۰ خبر داد.

وی در این خصوص گفت : جلسه ای صبح امروز که با برخی ملوانان شهرستان بندرلنگه ، مسئولین دستگاههای اجرایی ، مجمع امور صنفی و دستگاههای مرتبط در فرمانداری بندرلنگه تحت عنوان ساماندهی مبادلات مرزی این شهرستان برگزار شد.

نماینده غرب هرمزگان افزود : ملوانان بندرچارک که به دلیل نبود زیرساخت های بندری مانند گمرک و اداره گذرنامه  خروجی آنها در کیش ثبت و سوخت شناورهایشان به صورت آزاد (فوب خلیج فارس حدود ۸ هزارتومان) محاسبه می شد که عملا فعالیت ملوانان به صفر رسیده و خانه نشین شده بودند.

شریفی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد تا فراهم شدن زیرساخت های بندری ،گمرک و گذرنامه در بندرچارک ، خروجی ملوانان این منطقه از بندرلنگه ثبت و سوخت شناورهای آنها نیز به مانند بقیه شناورهای بندرلنگه به صورت ۷۰ به ۳۰ ( یعنی ۷۰ درصد به قیمت داخلی و ۳۰ درصد به قیمت فوب خلیج فارس) محاسبه گردد.

انتها/

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.