تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
31

دستگیری زن کلاهبرداردر فضای مجازی با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بندرلنگه

  • کد خبر : 5638
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
دستگیری زن کلاهبرداردر فضای مجازی با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی به مبلغ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری لنگه نیوز و به نقل از خبرگزاری پلیس ،سرهنگ ” مهراب کاظمی” اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام،بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت اکانت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام،خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی نموده و با وعده ازدواج به این مرد۳میلیارد و۵۰۰میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می کند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران باانجام اقدامات فنی و شیوه های خاص پلیسی متهم را شناسایی، و با اخذ دستورقضایی اکیپی از ماموران به اختفای وی در بندرچارک این شهرستان اعزام و او را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بندر لنگه اظهار داشت: متهم درابتدا خود را منکر هرگونه بزه ارتکابی دانسته وسپس با تحقیقات فنی وپ لیسی و روبرو شدن با مستندات و ادله به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

انتها/.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.