تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
34

مجلس ، دولت و قوه قضاییه باید برلی خارج کردن مناطق آزاد از حاکت کما اهتمام داشته باشند

  • کد خبر : 561
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
مجلس ، دولت و قوه قضاییه باید برلی خارج کردن مناطق آزاد از حاکت کما اهتمام داشته باشند
ناصر شریفی گفت : مجلس ، دولت و قوه قضاییه باید برلی خارج کردن مناطق آزاد از حاکت کما اهتمام داشته باشند و بازتعریفی در باره گردشگری و نگاه درست به سرمایه گذاران بخش خصوصی تبیین کنند.

به گزارش لنگه نیوز و به نقل از روزنامه اقتصاد کیش ، ناصر شریفی در جشن روز کیش با ابراز تاسف از اینکه حس و نگاه جامعی در کشور نسبت به مناطق آزاد وجود ندارد ، تصریح کرد : هر روز ترفند هایی برای کند شدن سرعت کارها در منطقه و سیاست های چندجانبه گرایانه برای مناطق آزاد اتخاذ می شود.

نماینده مردم بندرلنگه ، بستک ، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی افزود: کیش می تواند موتور محرک اقتصادگردشگری کشور باشد . وی جزیره کیش را یک ظرفیت و فرصت استثنایی برای کشور دانست و گفت : جزیره کیش می تواند دریچه ارتباط ایران اسلامی به دنی باشد به شرطی که همگان به مسائل مطرح درباره این منطقه باور و اعتقاد قلبی و حس خواستن داشته باشند چرا که کیش یک فرصت طلایی در پهنه ارزشمتد ایران اسلامی در شرایطی که طی ۴۰ سال در برابر سیاست های نابخردانه و یک جانبه گردانه فردی دلالا مسلک (ترامپ) اقتصاد کشور را نشانه گرفته است به حساب می آید.

وی تصریح کرد: کیش می تواند دریچه دیپلماسی را بیش از پیش به روی جهانیان با حکمت و تدبیر بگشاید چرا که امروز نیز به لطف و مرحمت الهی و راهبران دیپلماسی کشور راه ارتباطی خوبی با جهانیان داریم.

شریفی افزود: تنها راه گریز از تحریم ها و معرکه گیری های ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا این است که گردشگران به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران باشند.

نماینده مردم غرب هرمزگان با ابراز تاسف از اینکه نگاه جامعی نسبت به مناطق آزاد وجود ندارد تصریح کرد: هر روز ترفندهایی برای کند شدن سرعت کارها در منطقه و سیاست های چند جانبه گرایانه برای مناطق آزاد اتخاذ می وشد .

ناصر شریفی در پایان گفت : مجلس ، دولت و قوه قضاییه باید برلی خارج کردن مناطق آزاد از حاکت کما اهتمام داشته باشند و بازتعریفی در باره گردشگری و نگاه درست به سرمایه گذاران بخش خصوصی تبیین کنند.

انتها/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.