تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
23
لزوم تشکیل کارگروه ویژه رفع مشکلات شهرستان بندرلنگه در مرکز استان

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در سفر نماینده ولی فقیه استان هرمزگان به بندرلنگه مقرر شد کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان بندرلنگه در استان تشکیل شود.

  • کد خبر : 5591
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در سفر نماینده ولی فقیه استان هرمزگان به بندرلنگه مقرر شد کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان بندرلنگه در استان تشکیل شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در سفر نماینده ولی فقیه استان هرمزگان به بندرلنگه مقرر شد کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان بندرلنگه در استان تشکیل شود.

به گزارش لنگه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: تمام فسادها وظلم ها که دشمنان خدا در زمین کردند بعد از ایجاد تفرقه در بین مردم بوده است.

وی افزود: حالا تفرقه بین مسلمین در این برهه حساس تاریخی که ما در آن قرار داریم کار فرعون های روز آمریکا و اسرائیل و روباه پیر انگلیس است، هر کس در بین مسلمانان چه شیعه و چه اهل سنت بر طبل اختلافات و تفرقه بین مسلمانان بکوبد قطعا یار و یاور ظالمان و مستکبران است و ما اورا جرگه مسلمانی خارج می‌دانیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: شیعیان انگلیسی و مدعیان حقوق هفته برائت در مقابل هفته وحدت از یکسو که مثلا خود را شیعه می دانند و ما آنها را شعیه نمی دانیم و پیشگامان تکفیری وهابیت خبیث که هیچ مسلمانی چه امامی چه شافعی و هنبلی، مالکی و حنفی را مسلمان نمیدانند وفقط خود را مسلمان می دانند و ازسوی دیگر خود را سنی می پندارند ولی ما آنها را سنی نمیدانیم هر دو عوامل دشمن وابزار استکبار جهانی برای تضعیف اسلام واز بین بردن آن هستند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به مناسبت‌های آبان‌ماه، گفت: همه ما باید در انتقال حقایق تاریخ انقلاب اسلامی به نسل بعدی تلاش کنیم و نگذاریم حقایق انقلاب را تحریف کنند چراکه دشمنان به دنبال تحریف تاریخ هستند و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع بارها تاکید داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: متاسفانه اهانت‌های پی در پی غرب خصوصا رئیس جمهور جاهل فرانسه به رسول رحمت و مهربانی را شاهد بودیم ما مسلمانان این اهانت را محکوم میکنیم و توصیه می‌کنیم که جوانان فریب این غربی‌ها را نخورید چراکه تمام حرف‌هایشان مثل آزادی بیان دروغ است.

وی با اشاره به سفر نماینده ولی فقیه و مسؤولان استان هرمزگان به بندرلنگه، یادآور شد: تشکر میکنم از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بنده از حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خواهش کردم برای دیدن ظرفیت ها وتوانمندی ها ومخصوصا رصد مشکلات به این شهرستان تشریف بیاورند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: بنده قول داده بودم نسبت به مشکلات شهرستان حساس باشم و بیکار ننشینم البته میتوانستم در گوشه ای بنشینم و برای خودم استراحت کنم اما این را برخود حرام کردم و آمده ام تا گره ای را باز کنم چرا که نه بیکار بودم و نه به دنبال شغل واین مسیر رفع مشکلات را به یاری خداوند ادامه خواهم داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: نتیجه این سفر بسیار طولانی وفشرده این شد که مسئولان ارشد استان با دیدن محرومیت ها و مشکلات در جاهای مختلف محلات محروم و وضعیت آسفالت، معیشت ومشکلات عدیده مردم که از نزدیک شاهد بودند صراحتا اعلام کردند که ما نمیدانستیم لنگه با این همه مشکلات دست به گریبان است وحق لنگه ادا نشده است و ما باید جبران کنیم.

وی افزود: نهایتا مقرر شد یک کارگروه ویژه شهرستان بندرلنگه در استان تشکیل شود که این کارگروه متشکل است از نماینده ولی فقیه،استاندار و مسئولان ارشد که مشکلات انباشته شده این شهرستان را یکی پس از دیگری بررسی و رفع نمایند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه این توان بنده ضعیف بود که توانستم بلندگوی شما مردم برای رساندن مشکلات به گوش مسئولان باشم، گفت: اینجا انتظار دارم از نماینده مردم در مجلس یک مقدار بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم این شهرستان اهتمام به خرج دهند و این مسئله را دنبال کنند وفرماندار به ادارات دستور دهد تا مشکلات را احصاء و تحلیل کنند و برای رفع آنها با برنامه ریزی اقدام کنند و تا دوهفته دیگر کارگروه ویژه در استان تشکیل خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.