تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
22
با حضور زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرلنگه مطرح شد :

دفترچه بیمه سلامت دارای نسخه سفید ، نیازی به تعویض ندارد/ طرح استحقاق سنجی در شهرستان بندرلنگه در حال اجرایی شدن می باشد

  • کد خبر : 5200
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
دفترچه بیمه سلامت دارای نسخه سفید ، نیازی به تعویض ندارد/ طرح استحقاق سنجی در شهرستان بندرلنگه در حال اجرایی شدن می باشد

به گزارش لنگه نیوز،صبح امروز جلسه بررسی خدمات دهی بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان دولت با حضور مراد زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، رئیس بیمه سلامت شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولین دفاتر پیشخوان دولت برگزار شد. رئیس بیمه سلامت شهرستان بندرلنگه در ابتدا با ارائه گزارشی از عملکرد این بیمه گفت […]

به گزارش لنگه نیوز،صبح امروز جلسه بررسی خدمات دهی بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان دولت با حضور مراد زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، رئیس بیمه سلامت شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولین دفاتر پیشخوان دولت برگزار شد.

رئیس بیمه سلامت شهرستان بندرلنگه در ابتدا با ارائه گزارشی از عملکرد این بیمه گفت ؛ یکی از مهمترین اهداف سازمان بیمه سلامت در سال ۹۹ اجرایی کردن فرآیند نسخه الکترونیک و پیشبرد برنامه استحقاق سنجی می باشد که با دستورات ابلاغ شده تصمیم به حذف تدریجی دفترچه های بیمه و الکترونیکی شدن پروسه درمان هستیم .

وی افزود ؛ این طرح در شهرستان بندرلنگه در حال اجرایی شدن می باشد و کد ملی افراد جایگزین دفترچه بیمه می شود و با وارد کردن این کد در سامانه ضمن ثبت ویزیت ، سوابق بیمه، اعتبار سنجی و کنترل همپوشانی میسر میشود.

وی گفت ؛ نسخه الکترونیک مزیت های زیادی برای بیمه شدگان ، بیمارستانها و وزارت بهداشت دارد که از مهمترین آن میتوان به حذف کاغذ ، ایجاد بانک متمرکز کشوری ، خدمات دریافت شده بستری برای بیمه شدگان ، شفافیت تبادل اسناد بین بیمارستانها ، وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت و همچنین ارتقا کیفی نظارت های اداره و ارائه خدمات بهتر اشاره کرد.

بارانیان بیان داشت؛ دفترچه بیمه سلامت بیمه شدگان که دفترچه بیمه آنها دارای نسخ سفید است نیازی به تعویض ندارد و این افراد می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید به مراکز درمانی طرف قرارداد دار مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

وی از بیمه شدگان خواست تا در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای مطلع شدن با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* ussd از اعتبار دار بودن دفاتر خود مطلع گردند و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

زرهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در ادامه گفت ؛ امید به زندگی یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع امروزی است و سلامت و پوشش بیمه درمان یکی از عوامل موثر در افزایش امید به زندگی افراد به شمار می رود .

وی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان بندرلنگه گفت ؛ دفاتر پیشخوان از ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان اقدام نمایند که باعث تجمع در این دفاتر نشود.

وی افزود ؛ دفاتر پیشخوان دولت ضمن اینکه به مردم خدمات می دهند پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

وی در پایان از عملکرد بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان برای تلاش در جهت ارتقای سطح خدمات در شهرستان بندرلنگه تشکر و قدردانی نمود.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.