تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
25

مشاجره در شورای اسلامی بندرلنگه ادامه دارد/اورنگی: به شخصیت علمی حسین زاده احترام می گذرام ولی بهتر بود از ظرفیت نیروی انسانی نخبه و فرهیخته بندرلنگه استفاده میشد

  • کد خبر : 5196
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
مشاجره در شورای اسلامی بندرلنگه ادامه دارد/اورنگی: به شخصیت علمی حسین زاده احترام می گذرام ولی بهتر بود از ظرفیت نیروی انسانی نخبه و فرهیخته بندرلنگه استفاده میشد

به گزارش لنگه نیوز ، محمدامین اورنگی عضو شورای شهر بندرلنگه با انتشار بیانه‌ای به انتخاب حسین زاده بعنوان شهردار بندرلنگه واکنش نشان داد. متن بیانیه به شرح زیر است: «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» *«لَهُمْ فِیهَا مَا یَشَاءُونَ خَالِدِینَ کَانَ عَلَىٰ رَبِّکَ وَعْدًا مَسْئُولًا»* هر چه بخواهند در آنجا برایشان فراهم است؛ جاودانه در آن […]

به گزارش لنگه نیوز ، محمدامین اورنگی عضو شورای شهر بندرلنگه با انتشار بیانه‌ای به انتخاب حسین زاده بعنوان شهردار بندرلنگه واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

*«لَهُمْ فِیهَا مَا یَشَاءُونَ خَالِدِینَ کَانَ عَلَىٰ رَبِّکَ وَعْدًا مَسْئُولًا»*

هر چه بخواهند در آنجا برایشان فراهم است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ این وعده‌ای است مسلّم که پروردگارت بر عهده گرفته است! *( ۱۶ سوره فرقان)*

بعنوان نماینده مردم در شورای شهر بندرلنگه که این جایگاه خود را برخواسته از رای مردم می داند و دانستن و شفافیت را حق موکلان خود، لحظه ای از بیان حقایق درنگ نخواهم کرد و در ابتدای این مطالب به آیه شریفه قرآن اشاره نمودم که حتی در قرآن کریم خداوند قبل از هر کسی خود را مسئول می داند در آیه شریفه «لَهُمْ فِیهَا مَا یَشَاءُونَ خَالِدِینَ کَانَ عَلَىٰ رَبِّکَ وَعْدًا مَسْئُولًا» خداوند وعده ای به بنده اش می کند که خود این وعده مسئولیت آور است.

لذا این آیه اهمیت جایگاه *مسئولیت* را میرساند و بنده نیز در قبال شهروندان مسئولم و مطالبه گری در خصوص عملکرد شورا و شهرداری را حق مردم می دانم. حال لازم دانستم مطالبی را در خصوص انتخاب شهردار جدید بندرلنگه با شما شهروندان در میان بگذارم، لذا در اولین نشست شورا برای انتخاب شهردار در مورخ ۲۵خرداد به این نتیجه رسیدم که در جلسه رای گیری حضور پیدا نکنم چرا که نظر بر انحلال شورا داشتم و با آگاهی از این موضوع که پس از انحلال شورا ،امورات به نماینده عالی استان یعنی جناب دکتر همتی استاندار معزز واگذار می شد و ایشان نیز شهرداری را منصوب می نمودند و قطعا این شهردار انتصابی از حمایت های خاصه برخوردار بود و خیلی از موانع و مشکلات در شهرداری با درایت جناب استاندار حل می شد.

ولی با توجه به مشاوره و دیداری که با مسئولانی داشتم از بنده خواستند که این اتفاق نیفتتد و در نشست بعدی یعنی امروز حضور پیدا کنم که به قول معروف صورت ناخوشایندی نخواهد داشت.

بنده نیز به رسم ادب و اولا به احترام رای مردم و سپس صحبت های دلسوزان و مسئولان از تصمیم خود برای عدم حضور در شورا منصرف شده وامروز در جلسه انتخاب شورا حضور پیدا نمودم و از آنجا که بنا را از این پس به شفافیت عملکرد خود و شورا دارم عرض کنم که با احترام به رای دیگر عزیزان شورای شهر، بنده چرا به شهردار انتخابی همکاران خود در شورا شهر رای ندادم، اول اینکه ایشان را از همه جهات دارای کمالات و درجه بالای علمی و دانشگاهی وچهره ای موجه می دانم و لحظه ای در این خصوص تردید ندارم.

ولی به یاد دارم یکی از بزرگان شهر در جایی فرمودند حداقل شهردار را از بومیان انتخاب کنید و این نظر بنده حقیر نیز میباشد که میبایست از ظرفیت نیروی انسانی نخبه و فرهیخته همین شهرستان استفاده شود.

و دیگر اینکه تجربه ای از ایشان در زمینه امور شهری و شهرداری سراغ ندارم و زیبنده تر این بود که در نشست امروز نیز حضور پیدا می نمودند و برنامه های خود را نیز ارائه می داد.

مطالب زیاد است و از حوصله همشهریان گرامی وارجمند خارج و ان شاءالله به فراخور زمان مطالبی را خدمتتان عرض خواهم کرد، و بدانیم که این چراغ مطالبه گری جوانان و دانشجویان اگر امروز روشن مانده همه از دلگرمی و فرمایشات حکیمانه و گوهر بار مقام معظم رهبری ( مدظله) که چراغ هدایت وروشنگری ما است می باشد و هرگز این چراغ خاموش نخواهد شد.

و ایکاش منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح ندهیم و در پایان برای شهردار منتخب آرزوی توفیقات روز افزون وموفقیت در امور محلوله را دارم

و امید است
*در انتخابات آتی هیات رئیسه، شورای شهر بندرلنگه نیز به یک جمع بندی برسیم وشاهد تغییرات اساسی باشیم*

*التماس دعای خیر*

*محمد امین اورنگی عضو شورای شهر بندرلنگه*

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.