تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
22
در پی سفر سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به بندرلنگه مطرح شد:

اتحاد و عزم راسخ مسئولان هرمزگان در برخورد با صید غیر مجاز

  • کد خبر : 5049
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
اتحاد و عزم راسخ مسئولان هرمزگان در برخورد با صید غیر مجاز

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه و دیدار با امام جمعه، دادستان، فرماندار ،دریابانی و جامعه صیادی این شهرستان از اتحاد و عزم راسخ مسئولان شهرستان بندرلنگه و استان هرمزگان در برخورد با صید غیر مجاز خبر داد. به گزارش لنگه نیوز ، عبدالرسول دریایی با اشاره به آثار شوم صید […]

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه و دیدار با امام جمعه، دادستان، فرماندار ،دریابانی و جامعه صیادی این شهرستان از اتحاد و عزم راسخ مسئولان شهرستان بندرلنگه و استان هرمزگان در برخورد با صید غیر مجاز خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز ، عبدالرسول دریایی با اشاره به آثار شوم صید غیر مجاز و غیر اصولی برای ذخایر ارزشمند آبزیان : بدون شک پس از این و با دیدار های صورت گرفته تمامی مسئولان استان و جامعه صیادی استان در بر خورد با این مهم متحد تر از قبل عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات صیادی در غرب هرمزگان توسط لنج‌های استان‌های مجاور صورت می‌گیرد گفت: امید است لنج‌های صیادی و صیادان استان‌های همجوار نیز نسبت به رعایت حریم‌های دریایی و قوانین و اصول صید پایدار در راستای حفظ ذخایر آبزیان تلاش لازم را داشته باشند چرا که ذخایر ارزشمندی که امروز در دریا وجود دارد امانتی است که باید به نسل آینده برسد.

دریایی صید غیر اصلولی، غیر مجاز و مخرب را خیانت به نسل آینده خواند و گفت:صید غیرمجاز آرامش دریا را برهم زده و اگر این چنین پیش برود نسل آینده صیادان بدون صید می مانند.

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان همچنین در دیدار با مسئولان شهرستان بندرلنگه ضمن تشکر از همراهی دریابانی استان با یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان در برخورد با صیادان غیر مجاز گفت: قابل ذکر است شیلات هرمزگان در حال حاضر به دلیل کمبود نیروی انسانی به ویژه در یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ، گستردگی نوار ساحلی بیش از ۲۰۰۰۰ کیلومتری و همچنین نداشتن بودجه کافی برای برخورد با صید غیر مجاز به تنهایی نمی تواند از پس این مهم بر آید و یاری همه جانبه مسئولان استان و شهرستان در برخورد با این پدیده شوم را طلب می کند.

دریایی در دیدار با مسئولان شهرستان بندرلنگه با اشاره به ظرفیت های خوب صید و صیادی در این شهرستان و همچنین اشتغال ایجاد شده این شهرستان به واسطه صید و صیادی گفت: یقینا نیاز به برخورد با صیادان غیر مجاز نه تنها نیازی برای امروز است بلکه باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد چراکه اشتغال بخش عظیمی از جامعه را به مخاطره می اندازد.

وی پس از دیدار با مسؤلان شهرستان بندرلنکه با جامعه صیادی این شهرستان دیدار و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آنها به بیان راهکار و گفتگو باآنها پرداخت

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.