تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
23

پیام تبریک فرماندار شهرستان بندرلنگه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

  • کد خبر : 5005
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
پیام تبریک فرماندار شهرستان بندرلنگه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش لنگه نیوز ؛ علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) پیام تبریک صادر نمود. در این پیام آمده است : میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی ، زنانی که در کنار نقش پر اهمیت […]

به گزارش لنگه نیوز ؛ علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) پیام تبریک صادر نمود.

در این پیام آمده است :

میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی ، زنانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند ، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه ای الهی است که درک ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست ، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان شهرستان بندرلنگه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که بانوان توانمند و پرتلاش در سالی که پیش‌ رو است همچون گذشته افتخار آفرین و پرصلابت در عرصه های مختلف مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی ، منشا خدمات و برکات مهم و موثری درمسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

علی نیکویی
فرماندار شهرستان بندرلنگه

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.