تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
22
تعطیلی بنادر مسافری ، گردشگری ، تفریحی و صیادی غرب استان در دو روز آخر هفته

معاون عملیات دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان از تعطیلی بنادر مسافرى، گردشگرى، تفریحى و صیادى غرب استان در سوم و چهارم بهمن ماه خبر داد.

  • کد خبر : 4867
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۴۸
معاون عملیات دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان از تعطیلی بنادر مسافرى، گردشگرى، تفریحى و صیادى غرب استان در سوم و چهارم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز،”خداداد پلاشى” معاون دریایى و بندرى بنادر غرب هرمزگان گفت: با توجه به وزش تند باد های متاثر از توده های بارشی بر روی جزایر خلیج فارس و غرب استان که باعث متلاطم شدن دریا و بوجود آمدن موج مرده مى شودکلیه فعالیت های بنادر مسافری، تفریحی و صیادی غرب استان بمدت […]

به گزارش لنگه نیوز،”خداداد پلاشى” معاون دریایى و بندرى بنادر غرب هرمزگان گفت: با توجه به وزش تند باد های متاثر از توده های بارشی بر روی جزایر خلیج فارس و غرب استان که باعث متلاطم شدن دریا و بوجود آمدن موج مرده مى شودکلیه فعالیت های بنادر مسافری، تفریحی و صیادی غرب استان بمدت دو روز متوقف می باشد.

پلاشى تصریح کرد: جهت وزش باد از شرق، جنوب شرقی، جنوب غربی و شمال غربی متغیر می باشد و سرعت باد در برخی ساعات به بیش از ۲۰ گره خواهد رسید و لذا جهت حفظ ایمنی، کلیه تردد شناورها و مسافران گرامی از بنادر مسافری چارک و آفتاب، مبادی گردشگری، بنادر مسافری و موج شکن های مردمی به حالت تعلیق در خواهد آمد.

وی در پایان افزود: از کلیه صیادان خواهشمند است سریعا به نزدیک ترین بنادر صیادی و تجاری رفته و در صورت هر گونه کمک و یا سانحه دریایی با برج کنترل تردد بنادر و سامانه ۱۵۵۰ تماس حاصل فرمایند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.