تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
32

پیام دعوت رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان

  • کد خبر : 483
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
پیام دعوت رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان
صادق تاروتی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه در پیامی از مردم این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش لنگه نیوز،صادق تاروتی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه در پیامی از مردم این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز استواری ملت ایران در برابر استکبار، سالروز شهادت دانش آموزان انقلابی توسط دژخیمان پهلوی، روز تبعید حضرت امام راحل (ره) به ترکیه و حماسه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، به سرکردگی طاغوت زمان،آمریکاست.

رویکرد استعماری دولت آمریکا در اعمال تحریم های ظالمانه، زیاده خواهی ها و حمایت های همه جانبه از جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری، مسوولیت هم وطنان و هم شهری های عزیز و عاشقان اسلام راستین، خصوصا دانش آموزان و دانشجویان آگاه و غیور را مضاعف کرده تا در شرایط حساس فعلی، بار دیگر با حضور گسترده در صحنه، امواج خروشان عظمت انقلابی خود را به نمایش گذارند.

این جانب با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دانش آموز، از آحاد مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان بندرلنگه دعوت می کنم با حضور یکپارچه و خروشان در مانور قدرت، اتحاد و انسجام ملی، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و با محکوم کردن تمامی طرح های خائنانه استکبار جهانی و در راس آن ها، آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی ، جلوه های مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.