تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
18

کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به بندرلنگه در نیمه دوم سال ۹۹ / ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه

  • کد خبر : 4735
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به بندرلنگه در نیمه دوم سال ۹۹ / ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت : با پیگیری های دکتر همتی استاندار هرمزگان و شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اقداماتی در جهت رفع محرومیت و توسعه شهرستان از طریق معاون اول رییس جمهور دکتر جهانگیری هیئتی به شهرستان عزیمت نمودند که اقدامات مفیدی از جمله گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در نیمه دوم سال […]


فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت : با پیگیری های دکتر همتی استاندار هرمزگان و شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اقداماتی در جهت رفع محرومیت و توسعه شهرستان از طریق معاون اول رییس جمهور دکتر جهانگیری هیئتی به شهرستان عزیمت نمودند که اقدامات مفیدی از جمله گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در نیمه دوم سال ۹۹ کلنگ زنی خواهد شد .

به گزارش لنگه نیوز، علی نیکویی در شورای اداری شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد : مدیران ما باید بسیجی‌ وار و جهادی عمل کنند و از فرهنگ بسیج الگو بگیرند و در امورات جاری خود به‌ کار ببرند چرا که این فرهنگ باعث رشد جامعه می‌شود.

وی با توصیه شهروندان به‌ صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، افزود : با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در تعرفه آب شهرستان بندرلنگه توسط آبفای هرمزگان بازنگری خواهد شد.

فرماندار بندرلنگه گفت : با پیگیری های دکتر همتی استاندار هرمزگان و شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اقداماتی در جهت رفع محرومیت و توسعه شهرستان از طریق معاون اول رییس جمهور جناب دکتر جهانگیری هیئتی به شهرستان عزیمت نمودند که اقدامات مفیدی از جمله گاز رسانی به بندرلنگه که در نیمه دوم سال ۹۹ کلنگ خواهد خورد و همچنین احیای گمرکات قدیمی بندرکنگ ، چارک و مقام در دستور کار قرار گرفته است.

نیکویی یادآور شد : ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه جهت بهره‌مندی بیشتر از منابع، همچنین تامین اعتبار برای شهرک‌های صنعتی و مجوز صیادی را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: کلمه نمی‌توانم برای مدیران حرف خوبی نیست، پاسخ درستی به ارباب‌رجوع بدهید تا لبخند رضایت بر لبان آن‌ها نقش ببندند.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.