تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
18
اولین محموله از خط صادراتی شهرستان پارسیان با ارزش ۵۰ هزار دلار به کشور قطر ارسال شد.

ارسال اولین محموله خط صادرات پارسیان به کشور قطر/ ۱۲۶ تُن میوه با ارزش ۵۰ هزار دلار صادر شد

  • کد خبر : 4381
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۳۰
ارسال اولین محموله خط صادرات پارسیان به کشور قطر/ ۱۲۶ تُن میوه با ارزش ۵۰ هزار دلار صادر شد

به گزارش لنگه نیوز ؛ مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان از راه اندازی خط صادرات شهرستان پارسیان به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبرداد. فرماندار پارسیان گفت : با حمایت و پیگیری دکتر همتی استاندار هرمزگان در راستای راه اندازی خط صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه کشور قطر ، اولین لاندیکراف از بندر شیوء […]

به گزارش لنگه نیوز ؛ مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان از راه اندازی خط صادرات شهرستان پارسیان به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبرداد.

فرماندار پارسیان گفت : با حمایت و پیگیری دکتر همتی استاندار هرمزگان در راستای راه اندازی خط صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه کشور قطر ، اولین لاندیکراف از بندر شیوء شهرستان پارسیان به سمت کشور قطر حرکت کرد.

مهندس رضاپور در ادامه بیان داشت : ۱۲۶ تن از اولین محموله میوه و تره بار با اعتباری اظهار نامه بالغ بر ۵۰ هزار دلار و با ارزش ریالی ۶ میلیارد ریال به قطر ارسال شد.

نماینده عالی دولت در پارسیان ابراز امیدواری کرد و گفت : سرمایه گذاران و تجار می توانند از ظرفیت و پتانسیل شهرستان پارسیان و گمرک و بندر شیوء جهت صادرات و ارز آوری برای کشورعزیزمان اقدام کنند.

فرماندار پارسیان در پایان خاطر نشان کرد : اولین محموله ۸ کانتینر میوه و تره بار به کشور قطر ارسال شد و در روزهای آتی این صادرات افزایش داده می شود و در گام بعد با حمایت مسئولین استان و نماینده عالی دولت در استان، جهت صادرات اقلام ها دیگر اقدام می کنیم تا رونق و پیشرفت اقتصادی در تمام حوزه ها شکوفا شود.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : ۱
  1. سلام چطور میتونم با مسولین گمرگ پارسیان گفتگو داشته باشم برای رونق و پیشرفت کار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.