تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024
39
با پیگیری های استاندار هرمزگان و حمایت بی دریغ نماینده مجلس از حوزه غرب استان ، محقق شد؛

برای نخستین بار دو نیروی هرمزگانی به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منصوب و معرفی شدند.

  • کد خبر : 4306
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
برای نخستین بار دو نیروی هرمزگانی به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منصوب و معرفی شدند.

به گزارش لنگه نیوز،با پیگیری هایی که از سوی دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و ناصر شریفی صورت گرفت ، حکم انتصاب دو نیروی بومی هرمزگانی، شامل مسعود پاکزاد به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و شهروز شجاعی به عنوان عضو هیئت مدیره این مجموعه، صادر شد. در نشست روز دوشنبه […]

به گزارش لنگه نیوز،با پیگیری هایی که از سوی دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و ناصر شریفی صورت گرفت ، حکم انتصاب دو نیروی بومی هرمزگانی، شامل مسعود پاکزاد به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان و شهروز شجاعی به عنوان عضو هیئت مدیره این مجموعه، صادر شد.

در نشست روز دوشنبه دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با دکتر خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که در تهران برگزار شد، صدور احکام و معرفی این دو نیروی بومی هرمزگانی با حضور ناصر شریفی نماینده مجلس از غرب استان ، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان انجام شد.

استاندار هرمزگان در این نشست خواستار تداوم این رویه و حضور نیروهای بومی هرمزگانی در مناصب مدیریتی و هیئت مدیره دیگر مناطق ویژه اقتصادی، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در این استان شد.

دکتر فریدون همتی استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هرمزگانی در هیئت مدیره و مدیرعاملی صنایع بزرگ را یکی از مطالبات به حق مردم این استان عنوان کرد و گفت: با انتصاب صورت گرفته امروز، این موضوع شتاب بیشتری به خود می گیرد.

وی افزود: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین سازمان ایمیدرو، استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که می تواند حامی و پشتیبان تیم مدیریتی جدید منطقه ویژه اقتصادی پارسیان باشد و اتفاقات بزرگی را در این دوره رقم بزند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: براساس تجربه، توانمندی و درک درست از شرایط موجود، این انتصابات صورت گرفته و جا دارد از تلاش ها و پیگیری های مهندس شاهرخی در دوران مدیریت خوبشان در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تقدیر و تشکر کنم.

همتی اظهار داشت: هدفگذاری ۱۵ میلیون تن تولید محصولات پتروشیمی، چهار میلیون تن تولید فولاد و صنایع معدنی در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر پارسیان صورت گرفته که می تواند موجب تحول و توسعه بزرگی در منطقه باشد.

وی ادامه داد: توسعه در این منطقه با پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی می تواند موجب تحول منطقه و استان شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست با استقبال از پیشنهاد استاندار هرمزگان، برای همکاری در راستای حضور نیروهای بومی هرمزگانی در مدیریت مجموعه های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان، تاکید و اعلام آمادگی نمود.

شایان ذکر است؛ مسعود پاکزاد از نیروهای بومی استان هرمزگان است که سوابق مختلف مدیریتی از جمله مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان را در کارنامه دارد و به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

شهروز شجاعی نیز از نیروهای اهل سنت استان هرمزگان است که معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان می باشد و به عنوان عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

شهروز شجاعی نخستین نیروی هرمزگانی اهل سنت است که با پیگیری استاندار هرمزگان و نماینده غرب استان در ترکیب هیئت مدیره صنایع و مناطق ویژه اقتصادی این استان قرار گرفت.

براساس این گزارش حسن شاهرخی نیز به عنوان رییس هیئت مدیره و بابایی نیز به عنوان دیگر عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شدند.

همچنین مراسم معارفه مدیرعامل جدید و اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان به زودی با حضور مردم و مسئولان، در شهرستان پارسیان برگزار می شود

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.