تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
23
ناصر شریفی در بازدید از بندر شهید رجایی:

به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحل نشینان به خطر بیفتد

  • کد خبر : 4034
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحل نشینان به خطر بیفتد

رئیس مجمع نمایندگان استان هدف از بازدید اعضای فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی را این گونه اظهار داشت : که به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحل نشینان به خطر بیفتد.

به گزارش لنگه نیوز ، صبح امروز اعضای فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی  و رئیس مجمعنمایندگان استان از بندر شهید رجایی بازدید کردند.   

ناصر شریفی رئیس مجمع نمایندگان استان هدف از بازدید اعضای فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورایاسلامی را این گونه اظهار داشت : که به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحلنشینان به خطر بیفتد.


نماینده
مردم هرمزگان ضمن اشاره به این موضوع که قاچاق رویه ایست که اقتصاد و امنیت کشور را تهدید می کند ،افزود: مراد از قاچاق ، آن قاچاق سازمان یافته و هدفمندی است که رونق تولید را با چالش مواجه می سازد و عزم همهدستگاه های متولی ونظارتی وقضائی برای برخورد با پدیده شوم این نوع قاچاق جزم و جدی ست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه اظهار داشت: با کمال تاسف شاهد برخورد قاطع با مردمانیهستیم که برای امرار معاش و سیر نمودن شکم زن و فرزند خود چند بسته مواد غذایی یا چند کیسه برنج و یا اقلامی ناچیزاز لوازم خانگی جهت مصارف شخصی خود از شهر به روستا جابجا می کنند که این برخورد ، معیشت مردم این مناطق رابه زحمت و سختی انداخته است و باید تدابیری اندیشیده شود تا ارتزاق این مردمان مرز نشین به خطر انداخته نشود

رئیس مجمع نمایندگان استان در پایان با اشاره به بازدید میدانی فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از گمرک شهیدرجائی ، گفت: تلاش های موثری توسط گمرک ایران برای کاهش خلا های بروز قاچاق از جمله نصب دستگاه پیشرفته ایکسری انجام شده و اراده همه این عزیزان این است که این معضل به حداقل برسد.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.