تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
16
در جلسه شورای اداری شهرستان بندرلنگه مطرح شد ؛

بندرلنگه نیاز مبرمی به مرکز پزشک قانونی دارد

  • کد خبر : 4014
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
بندرلنگه نیاز مبرمی به مرکز پزشک قانونی دارد

به گزارش لنگه نیوز،جلسه ی شورای اداری با حضور علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه ، حجت الاسلام بهرامی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح ، آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ، شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت و مسئولین ادارات برگزارشد. علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این جلسه گفت ؛ ما […]

به گزارش لنگه نیوز،جلسه ی شورای اداری با حضور علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه ، حجت الاسلام بهرامی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح ، آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ، شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت و مسئولین ادارات برگزارشد.

علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این جلسه گفت ؛ ما برای رونق شهرستان بندرلنگه سه محور در نظر داریم .

اول صنعت گردشگری است که با توجه به تحریم هایی که ازسوی استکبار جهانی بر ملت شریف ایران اعمال می شود ، این امر در زمینه ارز آوری راهکار مناسبی است ، دوم بحث صید و صیادی و رونق آن در اولویت کاری ماست و بحث سوم صادرات غیرنفتی که در دستور کار خود قرار داده ایم تا بندرلنگه در بین سایر شهرستانهای همجوار حرف اول را برای گفتن داشته باشد.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد ؛ این شهرستان فاقد یک مرکز پزشک قانونی است و باتوجه به اینکه بندرلنگه درمحوریت غرب استان هرمزگان قرار دارد از این رو نیاز مبرمی به مرکز پزشک قانونی دارد .

در ادامه حجت‌ الاسلام والمسلمین بهرامی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب،اظهار داشت : بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانیم آنچه امروز از زبان آن بزرگوارصادر می‌شود خدای متعال به قلب ایشان الهام می‌کند.

وی افزود: ترامپ امروز به دست و پا افتاده که یک عکس با مسؤولان ما بگیرد ، این‌ها خیلی شر هستند و هیچ خیری را برای ما نمی‌خواهند و به‌ همین خاطر توطئه‌های بزرگ را برای جهان اسلام طراحی کردند داعش را به وجود آوردند و خلیفه تعیین کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد : داعش را آمریکایی‌ها با توطئه انگلیس به وجود آوردند تا مسلمانان را به جان هم بیاندازند و شیعه وسنی را قتل عام کنند و داعش را به سوریه ، عراق و نزدیکی مرزهای ما کشاندند که نیروهای ما خوب از پس آن‌ها برآمدند و بعد از حمله تروریستی به مجلس با موشک نقطه‌زن مقر آنها را هدف قرار دادند که آمریکا از این اقدام متحیر شد.

بهرامی خاطرنشان کرد : باید در اعتقاداتمان محکم باشیم تا دشمن رخنه و نظام را تضعیف نکند امروز نظام ما در اوج قدرت است ودشمن از راه تفرقه می‌خواهد وارد شود.

این مقام عالی قضایی بیان داشت: دستگاه‌های اداری مروج فرهنگ ریش سفیدی را در جامعه باشند و مردم را قبل از اینکه به محاکم قضایی بیایند توجیه کنند و به صلح وسازش برسانند.

وی گفـت : توصیه ما این است قضات و وکلاء به مساجد بروند و مردم را با حقوق خود آشنا کنند بسیاری از مسائل و مشکلات مردم از عدم آشنایی آنها با قانون است.

بهرامی گفت : امروز با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه ، بحث تحول در این سازمان را دنبال می‌کنیم اگر در جامعه فساد باشد باید با فساد جنگید و مبارزه جدی کرد ، فرقی ندارد چه درون سازمان ما باشد چه برون آن و ریاست قوه قضائیه اهتمامش به درون سازمان کمتر از بیرون نیست.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.