تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
37
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

۴۰ دستگاه آمبولانس تا دوماه آینده وارد ناوگان اورژانس هرمزگان می‌شود

  • کد خبر : 385
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
۴۰ دستگاه آمبولانس تا دوماه آینده وارد ناوگان اورژانس هرمزگان می‌شود
عضو مجمع نمايندگان استان هرمزگان گفت: جهت رفاه حال هم استانی‌ها، 40 دستگاه آمبولانس تا دوماه آينده وارد ناوگان اورژانس استان می‌شود.

به گزارش لنگه نیوز، ناصر شریفی با اشاره به خبری که اخیرا در فضای رسانه‌ای استان مبنی بر اختصاص تنها دو دستگاه آمبولانس به استان پخش شده بود و موجب نگرانی به حق مردم عزیز استان هرمزگان شده بود افزود: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان و مساعدت وزارت بهداشت ۶۰ دستگاه آمبولانس بصورت شاسی، خریداری و از طریق گمرک جزیره کیش برای پایگاه‌های جاده‌ای و اورژانس بیمارستان‌های استان هرمزگان وارد کشور شده بود تا با نصب کاربری آمبولانس وارد ناوگان اورژانس استان شود.

وی گفت: اما متاسفانه بدلیل برخی مشکلات مدت‌ها در گمرک کیش مانده بود که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوان در سفری که در تاریخ ۲۶ تیرماه نودوشش به اتفاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به جزیره کیش داشتیم این موضوع و مشکل پیش آمده مطرح که وی در همان جلسه آقای حاجی میرزایی دبیر هیات دولت را جهت پیگیری موضوع تا حصول نتیجه مامور نمود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد مجوز ترخیص صادر و اقدامات لازم جهت نصب کاربری آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت که در بهمن ماه سال گذشته تعداد ۲۰ دستگاه از ۶۰ دستگاه وارد ناوگان اورژانس استان شد.

عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور خاطر نشان کرد: ۴۰ دستگاه دیگر از این آمبولانس‌ها نیز در حال آماده سازی و نصب کاربری جهت تحویل به اورژانس استان و توزیع برای مراکز اورژانس بین جاده ای‌، پایگاه‌های روستایی و اورژانس بیمارستانی در سطح استان می‌باشد که با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم تا ٢ماه آینده این کار صورت پذیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از دکتر داودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه و رییس اورژانس هرمزگان بیان داشت: علیرغم این کار بزرگ در تجهیز ناوگان اورژانس استان به آمبولانس‌های مجهز و پیشرفته، مجمع نمایندگان استان با همکاری استاندار با تمام توان پیگیر و مدافع منافع مردم شریف استان هستند.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.