تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
18

ویزیت رایگان توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 3818
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ویزیت رایگان توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه

به گزارش لنگه نیوز؛ شاید این روزها در فضای مجازی حضور تیم های پزشکی جهادی برای ویزیت رایگان در مناطق و محله های محروم و کمتر توسعه یافته کشور را شنیده باشیم اما شاید حضور روسای بهداشت ودرمان در جمع این عزیزان کمتر به چشم می خورد. اما در شهرستان بندرلنگه دکتر عنایت عاقل پزشک […]

به گزارش لنگه نیوز؛ شاید این روزها در فضای مجازی حضور تیم های پزشکی جهادی برای ویزیت رایگان در مناطق و محله های محروم و کمتر توسعه یافته کشور را شنیده باشیم اما شاید حضور روسای بهداشت ودرمان در جمع این عزیزان کمتر به چشم می خورد.

اما در شهرستان بندرلنگه دکتر عنایت عاقل پزشک عمومی و رئیس شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان پا به پای دیگر پزشکان جهادی با حضور در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) کوی ابوذر بندرکنگ به ویزیت رایگان بیماران پرداخت.

لذا باید اینگونه حرکات نه تنها باید دیده بلکه تبدیل به الگویی برای سایر مدیران شود و نه فقط یک پزشک مسئول در اداره بهداشت ودرمان بلکه امروز یک مدیر با تحصیلات در رشته های مهندسی و … هم می تواند از این حرفه و تخصصی هم که دارد خارج از وقت اداری بدون مزد و با نیت الهی گره از کار مستمندی بگشاید.

و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص می فرماید: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد فرهنگ جهادی بود. فرهنگ جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به کار می‌آید و در زمینه کارهای زیربنایی، کشاورزی و دامداری و امثال اینها هم از اول انقلاب روح و فرهنگ جهادی وارد میدان شد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.