تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
54

خداداد پلاشی بعنوان معاون دریایی و بندری بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان معرفی شد

  • کد خبر : 372
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰:۲۸
خداداد پلاشی بعنوان معاون دریایی و بندری بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان معرفی شد
خداداد پلاشی طی حکمی از طرف قاسم عسکری نسب بعنوان معاون دریایی و بندری بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان و جایگزین زنگانه معرفی شد.

به گزارش لنگه نیوز ، مراسم تودیع ومعارفه معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان با حضور معاون امور دریایی و معاون بندری بنادر و دریانوردى استان هرمزگان و مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه، اعضای شورای معاونین ، مسئولین بنادر تابعه و پرسنل این اداره، تعاونی ها و شرکت های کشتیرانی،تجار و جمعی از مسئولین بنادر غرب هرمزگان برگزار شد.

“قاسم عسکری نسب”مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه ضمن تشکر از خدمات شایسته آقای زنگانه در طول سنوات گذشته در پست معاونت واحد دریایی و بندری، وی را به عنوان نیرویی تأثیر گذار، مطلع و با اشراف از نقاط ضعف و قوت حوزه عملیاتی معرفی نموده و اظهار امیدواری کرد این تجربه و شناخت ره توشه ی خوبی را برای وی در آینده خواهد بود.

در این نشست، از زحمات حمید زنگانه با اهدای لوح یادبود از طرف مدیریت و پرسنل بنادر غرب هرمزگان تقدیر و حکم انتصاب “خداداد پلاشی” نیز قرائت شد.

عسکری نسب با اشاره به سوابق و تجارب «پلاشی »در سمت های کارشناس مسئول واحد دریایی و بندری باهنر، مسئول پایانه مسافری بین المللی خلیج فارس-باهنر، کارشناس مسئول کنترل و بازرسی خرمشهر، کارشناس مسئول بررسی سوانح دریایی خرمشهر، کارشناس امور دریایی خرمشهر، مسئول برگزاری آزمون های دریانوردی بندر امام خمینی، وی را نیرویی توانمند، قانونمند و منضبط معرفی کرد که توانایی های خود را در بخش های مختلف حوزه های دریایی به اثبات رسانده است و برای او در سمت جدید به عنوان معاون جدید دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان آرزوی موفقیت کرد.

تصاویر

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.