تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
31
امام جمعه موقت بندرلنگه:

نیروی انتظامی یکی از پایه های استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران است/ حمله موشکی سپاه مواضع تروریستها را در هم کوبید

  • کد خبر : 357
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نیروی انتظامی یکی از پایه های استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران است/ حمله موشکی سپاه مواضع تروریستها را در هم کوبید
امام جمعه موقت بندرلنگه گفت:یکی از پایه های استمرار نظام جمهوری اسلامی همین نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح است.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین  فقیهی فر ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد شهدای این نیرو،  اظهار کرد: یکی از پایه های استمرار نظام جمهوری اسلامی همین نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی افزود: سپاه پاسداران با موشک های ساخت خود و ۷ فروند پهباد مواضع گروههای ترویستی را در هم کوبید و انتقام خون شهدای اهواز را از این تروریستها گرفت و این فقط دستگرمی بود و انتقام اصلی در راه است.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: ایران از تکنولوژی پیشرفته ای در ساخت موشک برخوردار است که همین باعث مخالفت دشمنان این انقلاب شده است.

امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری عنوان کرد: روز گذشته سخنان رهبر معظم انقلاب  دلگرمی جدیدی برای ما بود این سخنان درواقع نقشه راهی بود که ایشان ترسیم کردند.

این استاد اخلاق حوزه علمیه سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب را بسیار مهم خواند و فرمودند: ایشان در پایان سخنانشان توصیه‌هایی به نسل جوان داشتند که همیشه ما باید به صورت گفتمان آن را مدنظر قرار دهیم که یکی از آنها حس دشمن شناسی است.

وی افزود:جوانان ما همیشه پیروزی آفریدند بنابراین نباید مغرور شوند از این به بعد هم در جنگ اقتصادی همت خود را مضاعف کنند. رهبری معظم هم فرمودند باید دشمن را حس کنید راه ما راه صافی نیست و قرار است از فراز و نشیب‌ها عبور کرده و قله‌ها را فتح کنیم. دشمن با تمام نیرو و توان به میدان آمده است.

امام جمعه موقت بندرلنگه استقامت را یکی دیگر از نکات مهم اشاره شده در سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: اگر استقامت نکنیم پیروز نخواهیم بود کما اینکه هشت سال در مقابل آتش جهانی ایستادیم. اکنون هم باید به جلو برویم و مقابل این ترفند و جنگ خطرناک دشمن که همان جنگ رسانه‌ای است مقابله کنیم.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.