تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
26
توزیع و پخش کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب تنظیم بازار

ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرلنگه به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور آشوری رئیس صنعت ، معدن و تجارت و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

  • کد خبر : 3566
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
ستاد تنظیم بازار شهرستان بندرلنگه به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور آشوری رئیس صنعت ، معدن و تجارت و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، رئیس صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرلنگه گفت ؛ کالاهای اساسی مورد نیاز از قبیل مرغ و گوشت منجمد ، برنج هندی ۱۱۲۱ ، شکر ، روغن حیات ۱۶ کیلوگرمی و روغن حیات قوطی ۴/۵ کیلوگرمی برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده است که بین مردم و […]

به گزارش لنگه نیوز، رئیس صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرلنگه گفت ؛ کالاهای اساسی مورد نیاز از قبیل مرغ و گوشت منجمد ، برنج هندی ۱۱۲۱ ، شکر ، روغن حیات ۱۶ کیلوگرمی و روغن حیات قوطی ۴/۵ کیلوگرمی برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده است که بین مردم و هیات های مذهبی با قیمت مصوب تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع میگردد.

وی افزود؛ مکان های توزیع این اقلام شامل مرغ و گوشت سلامت بندرکنگ ، برنج و روغن عمده فروشی بحرپیما بندرلنگه و شکر و برنج عمده فروشی بحری می باشد.

آشوری بیان داشت ؛ سهمیه هیات های مذهبی بر اساس تقاضا و با تایید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت : دفترچه های تحصیلی دانش آموزان شامل ۴۰ برگ ، ۶۰ برگ ، ۸۰ برگ و ۱۰۰ برگ با قیمت مصوب تنظیم بازار در کتابخانه بوعلی بندرلنگه در حال توزیع می باشد.

در ادامه علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه اظهار کرد ؛ اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی مردم ، رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا از مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار است.

نیکویی بیان داشت ؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام بازگشایی مدارس گشت مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان صورت گیرد.

وی در پایان گفت؛ تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاهها به دنبال این باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.