تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
67

ستاد اربعین در بندرلنگه تشکیل شد

  • کد خبر : 351
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
ستاد اربعین در بندرلنگه تشکیل شد
معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه ازتشکیل چندکمیته مختلف در ستاد اربعین این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز ، محامدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بندرلنگه در این خصوص گفت: همه ساله حرکتی بزرگ و هماهنگ در ایران و سایرکشورها به مناسبت اربعین حسینی برگزار می شود که همه دوربین های رسانه های دنیا را به سمت خود می کشد.

وی افزود : بسیار مفتخریم که شهرستان بندرلنگه در مسیر زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرارگرفته است و مردم این شهرستان افتخار این را دارند که از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می کنند ، همچنین زائران از چند کشورخارجی و استانهای مختلف ایران از این مسیر به سمت کربلای معلی حرکت می کنند.

معاون فرماندار بندرلنگه تصریح کرد :  در این شهرستان به رسم همه ساله برنامه های ویژه ای برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) داریم که در این رابطه چند کمیته جهت پذیرایی از زائرین تشکیل شده است.

در ادامه خلیل آسودی مسئول ستاد اربعین حسینی در بندرلنگه گفت: کمیته ستاد اربعین از کمیته های مختلفی ازجمله فرهنگی ، پشتبانی ، مالی ، تامین امنیت ، بهداشت ودرمان وآموزش تشکیل شده است که این کمیته ها وظیفه دارند نهایت همکاری را باستاد اربعین داشته باشند.

آسودی افزود :در سال گذشته  ۶۰ هزارنفر زائر که از مسیر شهرستان بندرلنگه برای زیارت کربلا معلی عبور کردند به نحو شایسته و مطلوبی پذیرایی شدند . وی درادامه گفت: سال گذشته زائرانی ازکشورهای پاکستان ، افغانستان ، شرق هرمزگان ، کرمان ، خراسان جنوبی و جزایر خلیج فارس و همچنین شهرهای اطراف استان فارس از همین مسیر به سمت کربلا ترددمی کردند که در این شهرستان ازآنها پذیرایی و اسکان موقت شدند.

مسئول ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه ضمن اشاره به اینکه امسال نیز در بندرلنگه ، بندرخمیر و پارسیان برای پذیرایی زائران برنامه ریزی های منظمی صورت گرفته افزود : تمام امکانات برای حضور زائران درپارک دولت و مسجد حجربن عدی آماده است.

آسودی با اشاره به اینکه در سال گذشته برخی زائران با مشکل ویزا مواجه بودند گفت :امسال بابرنامه ریزی صحیح ازهم اکنون همه امور مربوط به ویزا در ایران انجام  گرفته است و اداره کل اوقاف استان هرمزگان نیز آمادگی کامل را برای صدور ویزا دارد.

مسئول ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه درادامه گفت :  ۳۰۰خادم در طول شبانه روز برای سرویس دهی به زائران در هنگام رفت و برگشتو پذیرایی به جهت صبحانه ، ناهاروشام برنامه ریزی شده اند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.