تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
40

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی در بندرلنگه

  • کد خبر : 343
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی در بندرلنگه
نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در بندرلنگه از برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی با هدف آشنایی هر چه بیشتر تجار با قوانین و مقررات تجاری خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، میلاد ملک پور در گفتگو با کارشناس اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: به دنبال برگزاری نخستین نشست هم اندیشی نقش بخش خصوصی در توسعه گمرک که با حضور فعالان اقتصادی بندر لنگه برگزار شد، یکی از خواسته های مهم تجار برگزاری دوره های آموزشی بود که دوره فوق نیز بنا به درخواست فعالان اقتصادی این شهرستان بوده است.

وی افزود: فعالان اقتصادی ما با آشنا شدن به دانش روز، امکان رقابت بیشتر و بهتری در دنیا خواهند داشت که این مهم می تواند کمک شایانی به اعتلای وضعیت اقتصادی کشورداشته باشد.

ملک پور فعالیت بخش آموزش در عرصه اقتصاد را حائز اهمیت دانست و افزود: بخش آموزش می تواند مشکلات بزرگ بخش اقتصادی کشور را کاهش دهد.

وی بیان داشت: محیط کسب و کار، رقابت های اقتصادی، قوانین، بیمه، کار و مالیات از نقض های بخش خصوصی است که فعالان اقتصادی باید با اصول این بخش ها بیشتر آشنا شوند.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و قطر با اشاره به اینکه اقتصاد دولتی قادر به حل مشکلات نیست افزود: تقویت بخش خصوصی در این شرایط بسیار ضروری است که عمده مبنای این تقویت در مباحث دانشی و تسلط بر مباحث روز در همه حوزه ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آشنایی با خدمات اتاق بازرگانی نیز برای فعالان اقتصادی ضروری است، عنوان کرد: همچنین در این کارگاه فعالان اقتصادی با خدمات اتاق بازرگانی نیز آشنا خواهند شد.

ملک پور با اشاره به موقعیت خاص و استراتژیک بندرلنگه و نزدیکی آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه قطر، تصریح کرد: توجه ویژه به وضعیت اقتصادی بندرلنگه و فعالان اقتصادی این شهرستان سرمایه گذاری برای آینده ای درخشان است.

این مسوول تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر فعالان اقتصادی با آنان دست به گریبان هستند به دلیل عدم آشنایی با قوانین تجاری و بخشنامه هایی است که تجار از آنان بی اطلاع هستند که برگزاری دوره های آموزشی در این راستا بسیار موثر است.

یادآور می شود این کارگاه آموزشی ۱۸ مهرماه سال جاری ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار می گردد.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.