تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
24
فرماندار پارسیان خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری از ۳۶ پروژه عمرانی در هفته دولت/ مسئولین در کمترین زمان مشکلات مردم را برطرف نمایند

  • کد خبر : 3267
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۴۴
افتتاح و بهره برداری از ۳۶ پروژه عمرانی در هفته دولت/ مسئولین در کمترین زمان مشکلات مردم را برطرف نمایند

فرماندار پارسیان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۳۶ طرح و پروژه عمرانی در هفته دولت، اظهار کرد: مسئولین با حضور در بین مردم، در کمترین زمان مشکلات آنها را برطرف نمایند. به گزارش لنگه نیوز ؛ مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان با تبریک فرارسیدن هفته دولت، با اشاره به برنامه زمانبندی افتتاحیه […]

فرماندار پارسیان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۳۶ طرح و پروژه عمرانی در هفته دولت، اظهار کرد: مسئولین با حضور در بین مردم، در کمترین زمان مشکلات آنها را برطرف نمایند.

به گزارش لنگه نیوز ؛ مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان با تبریک فرارسیدن هفته دولت، با اشاره به برنامه زمانبندی افتتاحیه هفته دولت ،گفت: بهره برداری از ۳۶ پروژه که در شهرستان نهایی شده اند را برای افتتاح در هفته دولت در نظر گرفته ایم.

رضاپور، ادامه داد: در یکی از روز های هفته دولت افتتاح و بهره برداری از پروژه ها به همراه کاروان دولت و با حضور گرم دکتر همتی استاندار هرمزگان و معاونین استانداری و مدیران کل در شهرستان پارسیان نیز حضور می یابند.

فرماندار پارسیان با بیان اینکه اطلاع رسانی از برنامه ها و خدمات باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: در ارتباط با گرامیداشت هفته دولت در راستای امید و نشاط اجتماعی باید بطور کامل و دقیق اطلاع رسانی انجام پذیرد که این امر تنها با مساعدت مسئولین شهرستان به عنوان کارگزار نظام تحقق می یابد .

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان، با تاکید بر حضور مسئولین دستگاههای اجرایی در بین مردم، تصریح کرد : مسئولین دستگاه های اجرایی و نهادها و ارگانهای دولت موظفند به هر شکل ممکن در هفته دولت در بین مردم حضور یابند و مسائل و مشکلات آنان در کمترین زمان برطرف نمایند.

وی، افزود: برنامه اولین روز از هفته دولت در شهرستان پارسیان، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبار روبی از قبور مطهر شهدا خواهد بود.

رضاپور، با تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان، گفت : در هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳۹ میلیاردو ۵۴۲ میلیون ریال در بخش های آموزش و عمران شهری و روستایی و بخش کشاورزی ، بهداشت ، ورزش ، راه ، آب و برق و شیلات و با کار آفرینی و اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده و جویای کار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار پارسیان در پایان با تاکید بر حضور مسئولین در برنامه های اجرائی هفته دولت ، افزود: از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی انتظار می رود در برنامه های اجرایی هفته دولت در سطح شهرستان حضور مستمر داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.