تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
27
امام جمعه موقت بندرلنگه:

جوانان مومن و انقلابی مشکلات محلات را به مسئولان منتقل کنند

  • کد خبر : 3255
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
جوانان مومن و انقلابی مشکلات محلات را به مسئولان منتقل کنند

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: جوانان مومن و انقلابی مشکلات محله خود را به مسئولان در فرمانداری، شهرداری و شورا و سایر ادارات منتقل کنند. به گزارش لنگه نیوز،حضرت حجت الاسلام والمسلمین فقیهی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه؛ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر؛ اظهار داشت: نباید این واقعه […]

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: جوانان مومن و انقلابی مشکلات محله خود را به مسئولان در فرمانداری، شهرداری و شورا و سایر ادارات منتقل کنند.

به گزارش لنگه نیوز،حضرت حجت الاسلام والمسلمین فقیهی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه؛ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر؛ اظهار داشت: نباید این واقعه تاریخی به فراموشی سپرده شود و در کنار بیان مسئله غدیر ایجاد وحدت در بین مسلمین امری ضروری است و این خود شرط پیشرفت جوامع اسلامی است.

وی افزود: ما با اهل سنت اتحاد و وحدت داریم چرا که دشمن مان نیز مشترک است و اگر کسی بخواهد در این میان سوء استفاده کند آب در آسیاب دشمن می ریزد.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: جوانان مومن وانقلابی برخی محلات در راستای گام دوم انقلاب دیدارهایی را با امام جمعه شهرستان داشته اند که این کار بسیار ارزشمند است و ان شاء الله که ادامه دار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی‌فر یادآور شد: باید جلسات جوانان مومن و انقلابی با هیات امناء و بسیج در محلات با هدف رفع معضلات اجتماعی تقویت شود و ادامه‌دار باشد تا جوانان از این طریق نیز مشکلات محله خود را به مسئولان در فرمانداری، شهرداری و شورا و سایر ادارات منتقل کنند.

این استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به اوضاع منطقه، بیان داشت: انگلیس علی رغم خوش خدمتی خود به آمریکا سرانجام کشتی گریس ۱ را آزاد کرد و کشورهای منطقه هم بدانند آمریکا که در مقابل ایران نمیتواند ازخودش دفاع کند چگونه میخواهد ازمنافع انان دفاع کند قطعا امنیت خلیج فارس باید توسط،همین کشورهاس منطقه تامین شود

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.