تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
26
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه؛

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است

  • کد خبر : 3245
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است

به گزارش لنگه نیوز، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” چنین آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش […]

به گزارش لنگه نیوز، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
سلام و درود خدا بر رفعت نشینان بلند آزادی که در زمانه سخت اسارت لحظه‌ای در دفاع از حریت و آزادگی درنگ نکردند و نام فاخر خود را بر گستره تاریخ این سرزمین جاودان ساختند.
۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روزی فراموش نشدنی در تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، روزی که با بازگشت آزادگان به میهن اسلامی دوباره بوی ایثار و از خودگذشتگی در همه این سرزمین پیچید و مژده وصل، بخشی از زخم های سال های جنگ را التیام داد.
آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.
آزاد مردانی که روزهای سخت اسارت را در اوج مظلومیت تحمل کردند و آن را به فرصتی برای حماسه آفرینی و درس آموزی به آزادی خواهان جهان مبدل نمودند و نماد سرافرازی، پایمردی ، عزت و شرف این ملت شدند .
اینجانب، با نثار درود به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان گرانقدر انقلاب و شهدای مدافع حرم، سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز به ویژه آزادگان استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های صبورشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.