تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
20
فرماندار بندرلنگه

کار جاده پروغار و کمربندی شروع خواهد شد/ استخر نیمه تمام بندرلنگه به بهره برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 3171
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کار جاده پروغار و کمربندی شروع خواهد شد/ استخر نیمه تمام بندرلنگه به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش لنگه نیوز ، ظهر امروز علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه به همراه احمدی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، محامدی معاون سیاسی و اجتماعی ، زرهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی در نماز جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه شرکت نمودند. فرماندار شهرستان بندرلنگه […]

  • به گزارش لنگه نیوز ، ظهر امروز علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه به همراه احمدی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، محامدی معاون سیاسی و اجتماعی ، زرهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی در نماز جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه شرکت نمودند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در نماز جمعه اهل سنت گفت : مردم مسجد را پایگاه وحدت ، انسجام ، برادری و برابری همراه با زندگی مسالمت آمیز در زندگی خودشان قرار دهند و امورات دینی خود را همراه با وحدت در این سنگر حفظ کنند و در جهت تقویت نظام گام بردارند.

وی افزود:وقتی دشمن وحدت، حضور و مشارکت ما را در مساجد میبیند میداند که هیچ تهدید وتحریمی اثر نخواهد کرد و مردم ما تا لحظه آخر ایستاده اند.

نیکویی بیان داشت : همه مدیران شهرستان پاسخگوی مردم باشند ، شفاف سازی موضوعات اداری و تکریم و پاسخگویی ارباب رجوع از اولویت های ما است و باید رعایت اخلاق مداری سرلوحه کاری مسئولین باشد.

وی گفت: در بحث پروژه جاده پروغار و کمربندی در ماه قبل از معاونین وزیر راه و شهرسازی دعوت به عمل آوردیم و بازدیدی صورت گرفت و با تخصیص بودجه به زودی کار این پروژه ها شروع خواهد شد.

نیکویی در ادامه افزود:استخر نیمه تمام بندرلنگه در آینده نزدیک اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گفت : از صبر مردم بندرلنگه در جهت رفع مشکل اخیر آب این شهر کمال تشکر را داریم و پیگیر هستیم که کیفیت آب آشامیدنی را بالا ببریم.

وی تصریح کرد:سرمایه گذاری سایت پرورش میگو مهرگان اولویت با بندرلنگه و غرب هرمزگان است و کسانی که قصد سرمایه گذاری در بخش پرورش میگو را دارند میتوانند ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در پایان گفت : از مدیران بومی بر اساس شایسته سالاری استفاده خواهیم کرد و در اولویت قرار خواهیم داد و انتظار دارم مردم با مسئولین و خدمتگزاران خود همراهی داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.