تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
40

رئیس جمهور وارد نیویورک شد

  • کد خبر : 317
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
رئیس جمهور وارد نیویورک شد
به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ظهر یکشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی شد و مورد استقبال غلامعلی خوشرو سفیر و کارکنان سفارت ایران نزد سازمان ملل قرار گرفت.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ظهر یکشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی شد و مورد استقبال غلامعلی خوشرو سفیر و کارکنان سفارت ایران نزد سازمان ملل قرار گرفت.

روحانی قرار است روز سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل به بیان مواضع و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات بین المللی بپردازد.

توجه جهانیان به پیامد‌های خروج غیر قانونی آمریکا از برجام به عنوان توافق نامه‌ای بین المللی که به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده است، یکی از موضوعاتی است که توسط  روحانی بر آن تاکید خواهد شد و بار دیگر خطر نقض مکرر توافق نامه‌های بین المللی توسط دولت کنونی آمریکا و بازگشت این کشور به یک جانبه گرایی را برای جهانیان تشریح خواهد کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین روز دوشنبه در اجلاس صلح، گرامیداشت نلسون ماندلا سخنرانی می‌کند.

دیدار‌های دوجانبه، نشست با نخبگان سیاست خارجی آمریکا، گفتگو با رسانه‌های خارجی، دیدار با دبیرکل سازمان ملل و نشست خبری با رسانه‌های مقیم دیگر برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر خواهد بود.

رئیس جمهوری را در این سفر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری و سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.