تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
19
امام جمعه شهرستان بندرلنگه؛

حجاب یک اصل قرآنی و قانونی است همگی باید در مقابل هنجارشکنان با ایستیم و آمرین به معروف را حمایت کنیم./برخی اراضی پرورش میگو خود را در بندر حسینه به ۵ هزار هکتار رساندند.

  • کد خبر : 2915
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۱۳
حجاب یک اصل قرآنی و قانونی است همگی باید در مقابل هنجارشکنان با ایستیم و آمرین به معروف را حمایت کنیم./برخی اراضی پرورش میگو خود را در بندر حسینه به ۵ هزار هکتار رساندند.

آیت الله سید محمد جواد  رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره ولادت با سعادت امام رضا “علیه السلام” و دهه پر خیر و برکت کرامت فرمودند؛امیر المومنین علی بن ابی طالب”علیه السلام” بنقل از پیامبر گرامی اسلام می فرمایند؛بزودی پاره ی تن من در سرزمین خراسان دفن می شود که هیچ […]

آیت الله سید محمد جواد  رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره ولادت با سعادت امام رضا “علیه السلام” و دهه پر خیر و برکت کرامت فرمودند؛امیر المومنین علی بن ابی طالب”علیه السلام” بنقل از پیامبر گرامی اسلام می فرمایند؛بزودی پاره ی تن من در سرزمین خراسان دفن می شود که هیچ گرفتاری او را زیارت نمی کند مگر اینکه خدا گرفتاری هایش را برطرف می کند و هیچ گناهکاری به انجا پناهنده نمی شود مگر اینکه خدا گناهانش را می بخشد.

معظم له افزودند؛استقبال از امام رضا علیه السلام در قم و نیشابور از بی سابقه ترین استقبال ها بود بطوری که ان زمان که امام در نیشابور حدیث سلسله الذهب را نقل کردند بیش از ۲۴هزار قلمدان برای نوشتن این حدیث بیرون امد،که این بی نظیر بود چرا که در آن زمان همه افراد سواد نداشتند.

 ایشان با اشاره به جلسه فوق العاده شورای حکام به درخواست آمریکا، فرمودند: این از عجائب روزگار است کشوری که خود از برجام خارج شده به دنبال این است که چرا ایران ناقض برجام شده است.

این استاد حوزه علمیه افزودند: آمریکا خود غنی سازی را به حد اعلی رسانده و بمب اتم دارد و از آن هم قبلا در هیروشیما استفاده کرده و اسرائیل هم ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارد که در وسط کشورهای اسلامی قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان کرد: ایران ۱۴ ماه یکطرفه به تعهدات برجامی خود عمل کرد اما اروپایی‌ها همچنان شعار می‌دهند و ما از آنها عملی ندیدیم.

حضرت آیت الله رکنی خاطرنشان کردند: کشورهای منطقه بدانند اگر اوضاع نا امن شود این نا امنی دامن آنها را نیز خواهد گرفت و آمریکا و انگلیس نیز کاری از دستشان برای دفاع از شما برنخواهد آمد.

ایشان با اشاره به هفته عفاف و حجاب، بیان داشت: ما برای حجاب شهید دادیم این یک اصل قرآنی و قانونی است همگی باید در مقابل هنجار شکنان با ایستیم و آمرین به معروف ونیروی انتطامی باید حمایت شوند وهمه مشکلات ما از دشمن نیست برخی در داخل هم برای دشمنان مزدوری می‌کنند.

امام جمعه بندرلنگه با گلایه از برخی سرمایه داران زمین خوار در این منطقه، یادآور شد: برخی از سرمایه داران در بندر حسینه زمین‌های پرورش میگو خود را از ۲ هزار هکتار به ۵ هزار هکتار رساندند و این در حالی است که اگر مردم درخواست یک قطعه زمین داشته باشند زمینی واگذار نمی‌شود؛ چه کسی اجازه زمین خواری به این‌ها داده در حالی که مردم آنجا از داشتن زمین محروم ماندند، شیلات و جهاد کشاورزی به داد مردم برسید.

حضرت آیت الله رکنی دام عزه در پایان با بیان برخی ناامنی‌ها و سرقت‌ها در منطقه، یادآور شد: بانوان در ساعات خلوت از منزل تنها بیرون نیایند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ودستگاه‌های امنیتی گزارش دهند.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.