تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
29
برای اولین بار دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج در بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد

دوره مربیگری درجه ۳ شطرنج با تدریس ایرج صباح مدرس فدراسیون جهانی شطرنج طی ۴ روز در بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد.

  • کد خبر : 2868
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
دوره مربیگری درجه ۳ شطرنج با تدریس ایرج صباح مدرس فدراسیون جهانی شطرنج طی ۴ روز در بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، دوره مربیگری درجه ۳ شطرنج با همکاری هئیت شطرنج شهرستان بندرلنگه و اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده آقا و خانم از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸در بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد. “قاسم عسکری نسب”مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: هدف از برگزاری این […]

به گزارش لنگه نیوز، دوره مربیگری درجه ۳ شطرنج با همکاری هئیت شطرنج شهرستان بندرلنگه و اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده آقا و خانم از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸در بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد.

“قاسم عسکری نسب”مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: هدف از برگزاری این دوره، آموزش مربیان به منظور گسترش شطرنج در شهرستان بندرلنگه میباشد و به همین منظور جمعی از پرسنل اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و دوستداران شطرنج در این شهرستان، در این دوره شرکت نمودند که امیدواریم این مربیان بتوانند در سطوح مختلف شطرنج را آموزش دهند زیرا شهرستان بندرلنگه در این زمینه استعدادهای خوبی دارد که نیازمند حمایت میباشند تا شکوفا شوند.
عسکری نسب در خصوص جایگاه و اهمیت ورزش شطرنج اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی شطرنج یک ورزش فکری و یک تحرک ذهنی هوشمندانه و با برنامه ریزی دقیقی است می تواند تمرینی باشد برای دقت، هوشمندی و برنامه ریزی عالمانه و صحیح با چیدمان نیروی انسانی کارآمد برای پیشبرد اهداف برای نیل به پیروزی و موفقیت.

وی بازی شطرنج را نوعی نگاه به آینده دانست و خاطر نشان کرد : این بازی توأم با سربلندی و موفقیت است و نوید بخش سلامتی ، وفاق ، همدلی و پویایی در سایه تمسک به سیره امیر المومنین علی (ع) و تلاش و کوشش مدبرانه است.

گفتنی است، مدرک رسمی مربی گری درجه ۳ شطرنج در پایان دوره از سوی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به شرکت کنندگان اعطا میگردد.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.