تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
28
بومی شدن دو پست مهم در اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مسئول امور مالی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه معارفه شدند.

  • کد خبر : 2754
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مسئول امور مالی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه معارفه شدند.

به گزارش لنگه نیوز، محمود صابری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مسئول امور مالی، از معاون و مسئول جدید این واحدها خواست با بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقاء بیشتر […]

به گزارش لنگه نیوز، محمود صابری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مسئول امور مالی، از معاون و مسئول جدید این واحدها خواست با بهره مندی از همه ظرفیتهای انسانی، سخت افرازی و نرم افزاری در جهت ارتقاء بیشتر این بندر و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی گام بردارند .

قاسم عسکری نسب مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: این گونه تغییر و تحولات از اقتضائات کار مدیریتی است و امیدواریم با زیرساخت های خوبی که در طی این مدت ایجاد شده است، شاهد رشد و پیشرفت های بیشتری در بنادر غرب هرمزگان باشیم.

عسکری نسب هدف از جابجایی ها و بومی سازی را خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و استفاده از افکار نو برای حل چالش ها و رسیدن به جایگاه بالاتر دانست و اظهار امیدواری نمود با تیم خوب و بسیار قوی که در بنادر غرب هرمزگان فعالیت دارند شاهد تحول و ارتقاء بیشتر در تمامی زمینه ها، سرمایه گذاری و پیشرفت باشیم.

وی افزود: از منافع نیروهای بومی این است که به محیط کارشان آشنایی کامل دارند، دلسوز مردم هستند و از توانایی‌ هایشان، نفوذ کلام و نفوذ قدرتشان در جهت منافع عموم استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد:مسئولان بومی به دلیل آگاهی و دلسوزی که به منطقه خود دارند باعث پیشرفت آن منطقه شده و همچنین با توجه به دو شاخصه تخصص و تعهد برای یک پست مدیریتی و جمع شدن هر دو در یک فرد بومی، این شخص برتمامی افراد ارجحیت خواهد داشت.

در پایان احکام معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و مسئول امور مالی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به ترتیب به آقایان حسین آسن و عبداله حمیرانی ابلاغ شد.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.