تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
18
رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه: روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: شرایط کنونی کشور ایجاب می‌کند همه استادان دانشگاه انقلابی باشند؛ زیرا روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود.

  • کد خبر : 2661
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: شرایط کنونی کشور ایجاب می‌کند همه استادان دانشگاه انقلابی باشند؛ زیرا روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود.

به گزارش لنگه نیوز ، دکتر محمود صباحی‌زاده ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اساتید در دیدار با سرهنگ فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه با تأکید بر لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ویژه دانشگاهیان اظهار کرد: همه باید حول محور وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا از گزند […]

به گزارش لنگه نیوز ، دکتر محمود صباحی‌زاده ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اساتید در دیدار با سرهنگ فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه با تأکید بر لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ویژه دانشگاهیان اظهار کرد: همه باید حول محور وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا از گزند دشمنان در امان بمانیم؛ زیرا دشمنان ما به هر طریقی که شده دنبال ضربه‌زدن بر پیکر این انقلاب هستند.

وی تصریح کرد شرایط کنونی منطقه و کشور ایجاب می‌کند همه دانشگاهیان به ‌ویژه استادان دانشگاه انقلابی باشند؛ زیرا روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود.

صباحی‌زاده مسئول کانون بسیج اساتید تأکید کرد: اقشار مختلف بسیج با ادامه تحصیل و ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در برخی رشته‌ها از تخفیف مناسبی برخوردار خواهند شد

سرهنگ باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه نیز با ابراز خرسندی از حضور در صحنه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: دانشگاهیان پشتوانه محکمی برای این انقلاب به‌شمار می‌آیند و می‌توانند به‌عنوان منابع انسانی بسیار مهم به رشد و تعالی این انقلاب کمک کنند.

سرهنگ فاضل باوی خواستار همکاری بیشتر این دانشگاه در رفع آسیب‌های اجتماعی و انجام طرح‌های پژوهشی شد.

در این نشست که به مناسبت ۳۱ خرداد سالروز بسیج اساتید تشکیل شده بود محمود صباحی زاده برنامه های برنامه ریزی شده به این مناسبت را تشریح نمودند در پایان سرهنگ باوی با تشکر از حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در مناسبت های مختلف از جمله سیل اخیر توجه به حل مسائل اجتماعی را مهم اشاره کردند

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.