تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
20

اعلام فراخوان ثبت‌نام ترم تابستانه منهج‌الحیات بندر کنگ

  • کد خبر : 2435
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۴۴
اعلام فراخوان ثبت‌نام ترم تابستانه منهج‌الحیات بندر کنگ

به گزارش لنگه نیوز، منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ گفت: دوره‌‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و حفظ ترتیبی ویژه گروه سنی دبستان و متوسطه اول ودوم ویژه پسران ودختران برگزار می‌شود. وی با اشاره به برپایی کلاس‌های مهد قرآن برای سه سال به بالا، اظهار کرد: ثبت نام در این دوره‌ها از روز […]

به گزارش لنگه نیوز، منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ گفت: دوره‌‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و حفظ ترتیبی ویژه گروه سنی دبستان و متوسطه اول ودوم ویژه پسران ودختران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی کلاس‌های مهد قرآن برای سه سال به بالا، اظهار کرد: ثبت نام در این دوره‌ها از روز گذشته، ۱۹ خردادماه آغاز شد و تا پایان هفته، ۲۳ خردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین کلاس‌ها، ۲۵ خردادماه آغاز می‌شود.

حسونی با تأکید بر اینکه دوره‌ها به مدت دو ماه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: کلاس‌های روخوانی و حفظ قرآن ویژه بانوان خانه‌دار صبح‌ها در مؤسسه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات در استان هرمزگان، شهر بندرکنگ خ شهید سعدانی واقع شده است و علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها و فعالیت‌های مؤسسه می‌توانند با شماره ۰۷۶۴۴۲۳۵۴۱۸ تماس بگیرند. همچنین شعبه دوم این مؤسسه در منزل ملاعبدالسلام قاضی‌زاده در بندر کنگ، میدان انقلاب، پشت پارک ملت قرار دارد.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.