تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
40

اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان به شهرستان بندرلنگه/ رشد ۴۷ درصدی اعتبارات استان نسبت به سال ۹۷

  • کد خبر : 2413
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش لنگه نیوز ، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرلنگه به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور زرهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، سرکار خانم کریمی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرلنگه و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی استان هرمزگان ، بخشداران ، شهرداران و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری […]

به گزارش لنگه نیوز ، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرلنگه به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور زرهی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، سرکار خانم کریمی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرلنگه و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی استان هرمزگان ، بخشداران ، شهرداران و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در جلسه کمیته برنامه ریزی با تقدیر از تلاش های سازمان مدیریت برنامه ریزی در راستای توزیع اعتبارات گفت : امسال اولویت ما پروژه های نیمه تمام خواهد بود و دستگاههای اجرایی برای انجام پروژه های عمرانی خود بر اساس ضرورت اولویت بندی نمایند .

وی افزود : مسئولان دستگاهها نسبت به جذب اعتبارات توزیع شده اهتمام جدی داشته باشند.

نیکویی بیان داشت : در سال ۹۸ مبلغ ۵۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای شهرستان بندرلنگه تصویب شده که این میزان اعتبارات استان  نسبت به سال ۹۷ رشد ۴۷ درصدی داشته است .

نیکویی در ادامه گفت : از این میزان اعتبارات ۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور می باشد .

وی در پایان گفت : اعتبارات پیش شده مربوط به فصل های اداره عمومی ، حمل و نقل ، انرژی ، کشاورزی ، منابع طبیعی ، منابع آب ، توسعه خدمات شهری و روستایی ، بهداشت و درمان ، دین و مذهب ، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش می باشد .

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.