تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
20
با حکم استاندار هرمزگان؛

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب شد

  • کد خبر : 2306
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

استاندار هرمزگان با صدور حکمی عباس میرزاد را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب کرد. دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به عباس میرزاد آورده است: بر اساس شناختی که از مراتب تعهد، تجربه و سوابق مفید وزارت کشوری جنابعالی دارم به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی […]

استاندار هرمزگان با صدور حکمی عباس میرزاد را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به عباس میرزاد آورده است:

بر اساس شناختی که از مراتب تعهد، تجربه و سوابق مفید وزارت کشوری جنابعالی دارم به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب می شوید تا بر اساس وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور در زمینه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی نسبت به برنامه ریزی، پیگیری و اجرای امور ذیربط اقدام نمایید.

تعامل سازنده با مراجع و مبادی ذیربط در هر دو سطح استانی و ملی، رعایت اولویت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با تأکید بر پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم و نیز تلاش وافر در توسعه فرهنگی، مشارکت های مدنی، اجتماعی و سیاسی مردم، گروه ها و احزاب و همچنین اعتلای نشاط اجتماعی، سیاسی و روحیه همکاری و همدلی مردم و زمینه سازی برای توسعه همه جانبه استان از جمله انتظارات اینجانب می باشد.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

شایان ذکر است؛ عباس میرزاد از نیروهای وزارت کشور است که پیش از این فرماندار شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان بود.

وی سوابق متعددی را در مجموعه وزارت کشور و استانداری ها در رده های کارشناس، کارشناس مسئول، معاون مدیرکل، مدیرکل، مشاور استاندار و فرماندار را در کارنامه دارد.

 


 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.