تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
17
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر دتد:

با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکل ده ساله صنایع غرب هرمزگان حل شد

  • کد خبر : 2255
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکل ده ساله صنایع غرب هرمزگان حل شد

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور تفکیک دو پروژه منطقه ویژه پارسیان و لامرد را صادر کردند و طی چند روز آینده شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ می شود.

به گزارش لنگه نیوز ، ناصر شریفی در تشریح دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار بیان داشت: در این دیدار مسائل مهم صنایع مستقر در غرب استان هرمزگان مورد گفتگو قرار گرفت.

شریفی عنوان کرد: در نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوعات مهم از جمله توجه بیشتر وزارت صمت به شهرستانهایغربی استان و لزوم استقرار صنایع انرژی بر در سواحل با رعایت اصول زیست محیطی مطرح شد.

وی در مورد دیدار و گفتگوی وی با فدایی مدیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد که چند روز گذشته مطرح شده بود، اظهارداشت: در این دیدار خواسته بنده که درواقع خواسته ١٠ساله مردم پارسیان بوده تفکیک دو منطقه ویژه لامرد و پارسیان بود ولی این دیدار به گونه‌ای دیگر توسط مدیر منطقه ویژه لامرد در رسانه‌ها مطرح شد.

وی افزود: با احترام به مردم لامرد باید بگویم با توجه به اینکه دو منطقه ویژه پارسیان و لامرد در دو استان متفاوت قرار دارند از این رو مدیریت این دو پروژه هم باید مجزا و در اختیار استان‌های خودشان باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: در دیدار امروز با وزیر صمت بر تفکیک دو پروژه لامرد و پارسیان تاکید کردم و با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت شیوه نام اجرایی تفکیک تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد و این مشکله ۱۰ ساله حل می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: یکی از حقوق حقه مردم غرب استان استقلال صنایع در این منطقه است، از این پس استخدام و تمامی موارد قانونی منطقه ویژه پارسیان در استان هرمزگان تصمیم گیری خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه تفکیک این دو پروژه همواره از مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان پارسیان بوده که قول داده بودم تمام تلاش و پیگیری‌های لازم بعمل خواهم آورد و طی این مدت کوتاه و به لطف خدای بزرگ و پیگیری‌های یک سال و چند ماهه این کار مهم واساسی به نتیجه رسید وان شاالله بزودی خبر خوب دیگری در خصوص بهره مندی این خطه از عوارض آلایندگی پارس جنوبی که باز از خواسته‌ها و آرزوهای دیرین مردم، أئمه جمعه، معتمدین و شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده و هفته آینده نهایی و إبلاغمی‌شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی با تشکر از زحمات و پیگیری‌های استاندار هرمزگان اظهارداشت: در این موضوع فریدون همتی استاندار هرمزگان زحمات قابل تقدیری کشیدند. همچنین در این دیدار از درایت ومدیریت بسیار خوب دکتر غریب پورمدیرعامل جوان وخوشفکرایمیدرو همچنین از مهندس شاهرخی مدیرعامل جوان و پرتلاش منطقه ویژه اقتصادی پارسیان هم که طی ۳ سال حضور خود در این منطقه منشأ اتفاقات خوب در پارسیان بوده‌اند تشکر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.