تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
25

مدیران با برنامه ریزی تهدیدات اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل کنند

  • کد خبر : 2210
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
مدیران با برنامه ریزی تهدیدات اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل کنند

ع علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این جلسه گفت : چنانچه هر کدام از روسای ادارات توان ارتباط گیری با مدیران کل خود را ندارند باید جایگاه مدیریتی را به مدیران توانمند واگذار کنند تا مردم شاهد توسعه ، پیشرفت ،  آبادانی و عمرانی بیشتر در شهرستان تاریخی بندر لنگه باشند. علی نیکویی به […]

ع

علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در این جلسه گفت : چنانچه هر کدام از روسای ادارات توان ارتباط گیری با مدیران کل خود را ندارند باید جایگاه مدیریتی را به مدیران توانمند واگذار کنند تا مردم شاهد توسعه ، پیشرفت ،  آبادانی و عمرانی بیشتر در شهرستان تاریخی بندر لنگه باشند.

علی نیکویی به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : با توجه به سال رونق تولید در کشور همه مسئولین با برنامه ریزی کارشناسانه تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم .

وی افزود: یکی از راههای مبارزه با جنگ اقتصادی با دشمنان صادرات غیر نفتی است و چنانچه مشکلی بر سر راه صادرات غیر نفتی وجود داشته باشد باید با کمک یکدیگر در رفع آن اقدام کنیم .

گفتنی است تلاش در صادرات غیر نفتی ، مشارکت خیرین در جشن گلریزان ، پیگیری جذب اعتبار جهت تکمیل طرح های نیمه تمام و تشکیل قرار گاه فرهنگی اجتماعی در رابطه با آسیب شناسی معضلات در شهرستان از مصوبات این جلسه بود که در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گرفت.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.