تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
26
پیام مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه ، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

  • کد خبر : 2204
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۰۳
مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه ، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش لنگه نیوز ، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه چنین آمده است: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و […]

به گزارش لنگه نیوز ، در متن پیام “قاسم عسکری نسب” مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه چنین آمده است:
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر فن را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم ودست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه‌ها بر زیرساختی کارآمد به نام علم “ارتباطات” استوار است، به همین دلیل عصر حاضر واژه و عنوان ارتباطات را بر خود دارد.
بدیهی است ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر نماید.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
در سالی که مزین است به « رونق تولید»٬ بر خود فرض می دانم ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به شما پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی، مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار و اصحاب رسانه و ارتباطات بویژه خانواده بزرگ روابط عمومی بنادر و دریانوردی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همگرایی و با ابتکار و امید، باصداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=2204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.