تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
21

در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، آیین جشنی به منظور گرامیداشت عید نیمه شعبان در نمازخانه بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد.

  • کد خبر : 1741
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
در آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، آیین جشنی به منظور گرامیداشت عید نیمه شعبان در نمازخانه بنادر و دریانوردی بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز ، در این مراسم که همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار گردید علاوه بر کارکنان و مسئولان اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ، مهندس نیکویی فرماندار ، زرهی معاون عمرانی فرمانداری ،مدیر کل گمرکات بندرلنگه و جمعی […]

به گزارش لنگه نیوز ، در این مراسم که همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار گردید علاوه بر کارکنان و مسئولان اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ، مهندس نیکویی فرماندار ، زرهی معاون عمرانی فرمانداری ،مدیر کل گمرکات بندرلنگه و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان و معتمدین این شهرستان نیز حضور داشتند.

آیت ا… “سید محمد جواد رکنی” امام جمعه شهرستان بندرلنگه طی سخنانی با تبریک این روز خجسته و بیان احادیث و روایاتی از ائمه معصومین(ع) پیرامون اهمیت نیمه شعبان گفت: در شب نیمه شعبان درهای رحمت الهی به روی بندگانش باز است و فرصت مناسبی برای راز و نیاز با خدا و زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) است.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع) خاطر نشان کرد: همیشه به یاد امام زمان (عج) بودن ، پرهیزگاری و برخورداری از محاسن اخلاقی ازمهمترین ویژگی های منتظران واقعی حضرت ولی عصر(عج) است.

در ادامه “قاسم عسکری نسب” مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه در این مراسم طی اظهاراتی فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به همه رهروان آن حضرت به ویژه کارکنان بنادر و ساحل نشینان این استان تبریک گفت.

وی ادامه داد: مهم ‌ترین هدف در برگزاری ویژه‌ برنامه‌های اعیاد شعبانیه تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌ گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی، شادباش تولد امام زمان (عج) و تلاش برای ارتقاء سطح دانش افراد نسبت به فلسفه انتظار است.

عسکری نسب افزود: نیمه شعبان عید مبارک و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان خواهد بود و امید مستضعفان جهان است.

گفتنی است،در ادامه یکی از ذاکران اهل بیت(ع) در منقبت مولود بزرگ نیمه شعبان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت و در پایان از فعالین حوزه فرهنگی و اقامه نماز با لوح تقدیر قدردانی شد و همچنین پخش شربت و شیرینی، چراغانی و آذین بندی، نصب بنر و پلاکارد در سر درب اداره ، اجرای برنامه های فرهنگی، پذیرایی از همکاران، اهداء جایزه به همکارانی که نام آنها « مهدی» است از دیگر برنامه های اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه برای گرامیداشت نیمه شعبان بوده است.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.