تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
25

جلسه هم اندیشی در خصوص تدوین برنامه ها و برگزاری هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه برگزار شد.

  • کد خبر : 1731
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
جلسه هم اندیشی در خصوص تدوین برنامه ها و برگزاری هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز،جلسه هم اندیشی در خصوص تدوین برنامه های پیشنهادی و برگزاری هفته سلامت سالجاری با حضور دکتر عاقل مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه و مسوولین واحدهای ستادی در دفتر مدیریت شبکه برگزار و تصمیمات لازم در خصوص نحوه برگزاری آنها اتخاذ گردید. دکتر عاقل در این نشست گفت: هفته سلامت امسال […]

به گزارش لنگه نیوز،جلسه هم اندیشی در خصوص تدوین برنامه های پیشنهادی و برگزاری هفته سلامت سالجاری با حضور دکتر عاقل مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه و مسوولین واحدهای ستادی در دفتر مدیریت شبکه برگزار و تصمیمات لازم در خصوص نحوه برگزاری آنها اتخاذ گردید.

دکتر عاقل در این نشست گفت: هفته سلامت امسال نیز همانند سالهای گذشته از تاریخ یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه سالجاری با شعار “مراقبت های اولیه بهداشتی راهی بسوی پوشش همگانی سلامت” همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که این شعار با توجه به اهمیت پوشش همگانی سلامت انتخاب شده است.

وی دسترسی عادلانه همگان به خدمات سلامت را مهم برشمرد و افزود: تمام مردم حق دارند از خدمات سلامت بصورت فراگیر و عادلانه استفاده کنند و تیم پرتلاش مجموعه سلامت شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه نیز بر آنست تا این مهم به بهترین شکل ممکن تحقق یابد تا همه مردم بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه تصریح کرد: آموزش و پیشگیری همیشه، همه جا و در همه حال بهتر و در اولویت اول نسبت به درمان است.لذا سعی ما بر این است تا در تمام طول سال علی الخصوص در مناسبت های بهداشتی و نیز هفته سلامت، آموزشهای لازم مرتبط با حوزه سلامت در تمام شهرها و روستاهای شهرستان توسط نیروهای خدوم و پرتلاشمان در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت صورت پذیرد و امیدواریم بتوانیم در نهادینه کردن فرهنگ سلامت در جامعه گام موثری برداریم.

دکتر عنایت عاقل عنوان کرد: جهت همگانی کردن سلامت در جامعه همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی، سازمانهای مردم نهاد و اصحاب پرتلاش رسانه و در راس کار مردم باید دست به دست هم دهیم و مشارکت اجتماعی در بحث سلامت را به حداکثر برسانیم. از این رو شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه به جهت اجتماعی شدن سلامت آماده هرگونه همکاری با تمام سازمانها و ارگانها و نیز سازمانهای مردم نهاد می باشد.

دکتر عاقل یادآور شد: برنامه ها و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی گسترده ای در جهت همگانی کردن سلامت در شهرستان بندرلنگه تدارک و تدوین شده که توسط پرسنل خستگی ناپذیر مجموعه بهداشت و درمان بندرلنگه در هفته سلامت و در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=1731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.