تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
7

اهدا یک دستگاه ماموگرافی توسط خیر نیک اندیش امیدی به ارزش ۸ میلیارد تومان به بیمارستان شهدای بندرلنگه

  • کد خبر : 12915
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
اهدا یک دستگاه ماموگرافی توسط خیر نیک اندیش امیدی به ارزش ۸ میلیارد تومان به بیمارستان شهدای بندرلنگه
رئیس بیمارستان شهدا با تقدیر از خیّری که دستگاه ماموگرافی را در اختیار بیمارستان شهدای بندرلنگه قرار داد گفت:یکی از موارد مهم و ضروری که شدیداً در خانم‌ها باعث آسیب‌های جدی به بدن می‌شود، سرطان پستان است.

به گزارش لنگه نیوز، رئیس بیمارستان شهدا با تقدیر و تشکر از حاج عبدالجلیل امیدی، خیّری که دستگاه ماموگرافی را با ارزش ۸ میلیارد تومان در اختیار بیمارستان شهدای بندرلنگه قرار داده، گفت: یکی از موارد مهم و ضروری که شدیداً در خانم‌ها باعث آسیب‌های جدی به بدن می‌شود، سرطان پستان است و غربالگری برای تشخیص زود هنگام این بیماری بوسیله‌ی دستگاه ماموگرافی انجام می‌شود.

دکتر سپهر اسماعیلی با اشاره به اینکه سرطان پستان ممکن است در کمتر از ۶ ماه موجب مرگ در فرد بیمار شود، افزود: خانم‌های بالای ۴۰ سال حتماً باید تست غربالگری را انجام دهند و هرگونه سهل انگاری در این کار می‌تواند باعث‌عدم تشخیص به موقع و در نتیجه برداشتن توده سرطانی و بافت پستانی در فرد بیمار شود.

دکتر اسماعیلی با ذکر اینکه با توجه به شیوع بالای سرطان پستان، وجود این دستگاه از نیازهای ضروری شهرستان است، عنوان کرد: در گذشته به لحاظ بعد مسافت و هزینه‌های تحمیلی مختلف، بسیاری از بیماران تمایلی برای انجام تست در مرکز استان نداشتند.

گفتنی است این دستگاه توسط حسین امیدی به نمایندگی از خیر محترم خریداری و پس از نصب و راه اندازی از ماه آینده وارد چرخه درمان بیمارستان خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.