تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7

دستگیری باند سارقان منزل و کشف اموال مسروقه در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 12912
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
دستگیری باند سارقان منزل و کشف اموال مسروقه در شهرستان بندرلنگه
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از شناسايي و دستگيري باند 5 نفره سارقان سابقه دار منزل و کشف اموال مسروقه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ “محمدامین نوروزی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲ شهرستان مبنی بر سرقت طلاجات و وجه نقد از منزل وی و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با همکاری پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیمی به محل وقوع سرقت اعزام شدند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان از طریق دیوار وارد حیاط منزل شده و با تخریب قفل ورودی درب منزل اقدام به سرقت طلاجات و مقداری ارز خارجی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کرده و متواری شده اند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و آشکار و بهره گیری از شیوه های پلیسی تعداد ۵ سارق حرفه ای مورد شناسایی قرار گرفتند که با شناسایی مخفیگاه اعضا این باند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده صراحتا به سرقت منازل و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه کشف و ضبط و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتها/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.