تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
9

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با منابع طبیعی و جذب همیاران طبیعت

  • کد خبر : 12380
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با منابع طبیعی و جذب همیاران طبیعت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه همیاران طبیعت دانش آموزان در مدرسه ابتدایی شهید کشوری روستای هرسین بخش مهران خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، حمید حسین‌پور گفت: نظر به اهمیت فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی آموزش‌های مرتبط با منابع طبیعی و حفاظت از آن، درخت و درختکاری، و راه‌های پیشگیری از تخریب منابع و همچنین طرح همیاران طبیعت در راستای تشویق دانش آموزان و عضویت در این طرح برگزاری این کلاس‌ها ضروری می‌باشد،

اجرای این طرح که در قالب همیاران طبیعت برگزار می‌شود، دانش آموزان را با اهمیت وجود منابع طبیعی آشنا می‌سازد و آن‌ها را به افرادی دوستدار به حفاظت و نگهداری از طبیعت تبدیل کند.

حمید حسین‌پور تصریح کرد: اتفاقی که با همکاری اداره اموزش و پرورش بندرلنگه در حال جریان است نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در کودکان است تا دانش آموزان علاوه بر دریافت کارت همیاران طبیعت، آموزش‌های موثر و مفید را در این خصوص دریافت نمایند.

حمید حسین پوردر پایان، از عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست کرد برای عضویت و دریافت کارت همیار طبیعت با مراجعه به آدرس https://hamyartabiat.frw.ir/ نسبت به ثبت نام و دریافت کارت همیار طبیعت اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.