تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
7

حفظ و احیا بافت تاریخی بندرلنگه با همکاری شهرداری میسر می‌شود

  • کد خبر : 12289
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
حفظ و احیا بافت تاریخی بندرلنگه با همکاری شهرداری میسر می‌شود
نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، زینب فروتن سرپرست اداره شهرستان بندرلنگه، شهردار و شورای شهر بندرلنگه در راستای توسعه گردشگری برگزار شد.

به گزارش لنگه نیوز، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بندرلنگه با دارا بودن ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و اینکه عنوان شهر ملی گلابتون را به خود اختصاص داده، پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش یکی از راه‌های جذب گردشگر است، خواستار مشارکت شهرداری در آموزش جوامع محلی شد و افزود: آموزش گردشگری، توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار جوامع محلی را به دنبال دارد.

وی در ادامه بر توسعه گردشگری دریایی در بندرلنگه تأکید کرد و گفت: با وجود ظرفیت دریایی در بندرلنگه باید زمینه را برای سرمایه گذاران گردشگری فراهم کرده و از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی حمایت کنیم.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ بافت تاریخی بندرلنگه تأکید کرد و افزود: بافت‌های تاریخی هویت شهرها هستند و حفظ و احیا بناها و بافت تاریخی در راستای حفظ هویت شهر با مشارکت شهرداری میسر میشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.