تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
8

کشف بیش از ۴۵۰ کیلو مواد مخدر در بندرلنگه

  • کد خبر : 12117
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کشف بیش از ۴۵۰ کیلو مواد مخدر در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۰ کیلو مواد مخدر در یک عملیات ضربتی در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار «علی اکبر جاویدان» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش لمزان شهرستان بندر لنگه در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با یک دستگاه خودرو از محور شهرستان خمیر به لمزان به مقصد شهرستان لامرد استان فارس مطلع و بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع اوایل بامداد امروز با تشکیل اکیپی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان و همچنین اخذ مجوز قضائی به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و پس از دو ساعت گشت زنی و تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و هدف قرار گرفتن لاستیک‌های عقب خودرو، راننده عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی هوا و وعوارض طبیعی منطقه از محل متواری شد.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۴۱ بسته مواد مخدر شامل ۲۰۰ کیلو تریاک و ۲۶۰ کیلو حشیش جمعا ۴۶۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش ماموران برای دستگیری متهم متواری شناسایی شده، ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=12117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.